Dr.Bike
Guest
Emil_in_hifi skrev:Vad kostar en liter biltema olja?
70 riksdaler.
http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=91161
Emil_in_hifi skrev:Vad kostar en liter biltema olja?
triple skrev:Föresten, ni som kör med vad-som-helst i oljetanken kankse skulle skriva in era reggnummer så att vi andra inte råkar köpa era hojar när dom gått ett par tusen mil
triple skrev:Föresten, ni som kör med vad-som-helst i oljetanken kankse skulle skriva in era reggnummer så att vi andra inte råkar köpa era hojar när dom gått ett par tusen mil
#Olsson# skrev:Jag kör Placebo 300V för det fyrdubbla priset.
Kenya skrev:Kör med elf´s bästa olja. kommer inte ihåg namnet på den.. funkar kanon. Pröjsade runt 600:- 4l. Även om det är psykiskt så känns det bra att veta att älsklingen har fått det bästa och är nöjd så man inte blir avkasstad i sommar..
Man sitter ju bättre till om man kommer hem med rosor än maskroser
Magge skrev:Kan du tänka dig att hälla i Biltemas billiga oljor eller känner du mer tillit till de dyrare "bättre" oljorna?
En kompis köper den oljan för 80kr/liter.#Olsson# skrev:Jag kör Placebo 300V för det fyrdubbla priset.
OK Delsyntet/Q8 Advanced (25:-/lit från fat) är nog den mest prisvärda biloljan på marknaden. Jag hade dock en viss klibbtendens i R1-kopplingen med den.PacMan skrev:Jag har tidigare kört på en lite dyrare delsyntet från OK/Q8...
Dr.Bike skrev:Det jag däremot VET, är att Biltemas helsyntet är MINST LIKA BRA som de dyra märkesoljorna.
Så därför borde ditt sista svarsalternativ ha formulerats:
Dr.Bike skrev:Motul ÄR en mycket bra olja.
Dock har jag aldrig hört NÅGON annan Suzukiägare uppleva samma sak som du med Biltema.
Vad det beror på.... ja det tvistar de lärde om.
Dr.Bike skrev:Jo jag ser citationstecknen kring ordet, och det skulle då vara lite förmildrande i ordets värde. Men ordet står där trots allt och tillför en värdering, och det påståendet är ju ett antagande från din sida.
Så det antyds alltså att märkesoljorna är bättre, vilket vare sig är bevisat, sant eller fel, och därför kan vi vare sig säga det, eller ta ställning till det.
Dr.Bike skrev:Det jag däremot VET, är att Biltemas helsyntet är MINST LIKA BRA som de dyra märkesoljorna.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|