Som du säger så ... jag nådde 260 grisfort... men det kändes för lätt. Kraften ska ta en med ett hårt sug o bara skicka iväg en. Detta gick för snällt.
Vore kul att prova en Corvette Z06 istället... tror det är mer "mig" för rent busköra.
Vad för M3a har du? Åka meeeed?
Vetten är riktigt jäkla snabb, har inte kört någon än, men den presterar ju ruggigt fina tider på ringen.
Jag har en relativt standard m3 e46, 03'a, med SMGII-låda, lådan rockar även om en ny dubbelkopplingslåda smäller den på fingrarna. Men den växlar på 0,1 sekund i snabbaste läget, ger mellangas vid nerväxling, slirkopplar för att inte låsa bakhjulen under bromsning, har launchcontrol, den är klockren helt enkelt
Än så länge bara bytt bromsar, chassi och lagt på r-däck. Är lite fler moddar på gång, byta tak och bagagelucka till kolfiber och sen nästa vinter är målet att få in en kompressor, det ger 280hk till på hjulen, från ~300->470-480 på hjulen. Flybyn på loaded-bmw'n har det kittet. Dessutom har den rekordet på ringen med 7.22
http://www.garaget.org/?car=127358&image=1183414
Den är avställd för tillfället, lär väl plocka ut den när det börjar våras igen, kan du hålla dig till dess är de bara att åka med eller prova lite själv.
Jag tycker min bil är svinrolig, även om jag testat både rs4'a och nya m3'an så tycker jag den gamla m3 modellen känns brutalare. Dessutom får man dem rätt billigt nu, lätt att fixa en riktigt fin bil under 3-hundringen.
Vill man bli ännu rejsigare kan man köpa csl-versionen..