Fall
Det va en gång, som va sandad
187cm och 85kg har 54
Flerko skrev:2465579Tja!
jag är i tagen att köpa skinnställ och behöver lite hjälp.
Jag är 170 lång och väger 70 kg. Styrketränar lite så det är därför jag väger så mkt. Är med andra ord lite bred om bröstet men har ganska korta ben.
Har någon nått förslag på strl?
Rasorblade skrev:2465982stl. 48
Tja!
jag är i tagen att köpa skinnställ och behöver lite hjälp.
Jag är 170 lång och väger 70 kg. Styrketränar lite så det är därför jag väger så mkt. Är med andra ord lite bred om bröstet men har ganska korta ben.
Har någon nått förslag på strl?
Har inte hittat nått skinnställ som passar på mig heller. Är 196cm och väger runt 78kg, nån som vet nått passande?
Har inte hittat nått skinnställ som passar på mig heller. Är 196cm och väger runt 78kg, nån som vet nått passande?
Jag tror inte du kommer hitta nåt. Du är för lång och smal. Köp ett måttsytt. Finns ett svenskt märke som jag inte kommer på namnet på nu tyvärr som man kan beställa från.
Själv har jag spyke stl 52. är 187cm och ca 84 kg, det är i tajtaste och kortaste laget.
Ett 48 hade jag inte kunnat ta mig ur på egen hand.
Det är så det ska vara i början.
Helt med! Men ett 48 är åt helvete för tight; jag får nästan vrida en axeln ur led för att kunna kränga av mig 50-stället och får nästan panik varenda gång! Kanske ångrar mig sen när det tänjts ut lite men tror att det blev rätt faktiskt.
jag väger 70 och är 173 lång , vilken storlek tror ni passar mig bäst
48 / 50 ?
Lite brottning får man räkna med polaren behövde 2 pers för o hjälpa honom på och av med stället när han köpte det och nu sitter det helt perfekt
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|