2Wheeldrive
Nu kör vi!
Du menar, kul att det äntligen finns en poll?
Han är sur för att du har glömt KTM.
Du menar, kul att det äntligen finns en poll?
Ah, fixar.Han är sur för att du har glömt KTM.
Jag älskar min SUZUKI GSX även om det inte är en GSXR! Jag blir dock lite fundersam när jag läser på BBC hemsida där sanningshalten är att betraktas som hög!
http://www.bbc.com.6jw2.clonezone.link/gsxr
View attachment 428296
Utdrag från BBC hemsida:
A biker who rides a GSXR is most likely gay according to recent surveys...
Statistically 10 out of 10 GSXR riders are most likely to return home to their boyfriends after a day of riding their Suzuki GSXR motorcycles...
One GSXR rider Thomas O'Toole said "It's true I frequently love trying new sexual positions with my long term boyfriend Leslie".
Another GSXR rider stepped in claiming it was all "bullshit" and that anyone who said a GSXR rider was gay can happily suck on his penis... Which I'm sure he would enjoy...
The story behind the sexuality of a GSXR rider started when a group of specifically GSXR riders were caught bumming each other behind the mcdonalds at Bassetts Pole on tuesday night but were quickly hushed away by local law enforcement.
A local lad who goes by the name of Darren Healy stepped in on the popular debate saying "As a GSXR rider myself I can honestly say I never go a day without looking at another man's arse.. My favourites are the perfectly shaped pert ones".
So this goes to show.... Are GSXR riders really gay? Or is it just a myth that is yet to be proven?....
Den som nämner detta fenomen och är räddast för att betraktas som gay, är ofta den som är närmast, in my opinion.
Han är sur för att du har glömt KTM.
Ah, fixar.
edit: jag är svårt sugen på en SD 1290 faktiskt.
Orange är den rätta färgen!Själv är jag helsåld på Kawasaki, går omkring i gröna Kawaskor när jag inte jobbar, toalettringen är självklart kawagrön liksom badrumsmattan. Fast hojen är orange, man vill ju inte överdriva.
Orange är den rätta färgen!
Orange är bra för då kan man köpa KTM-grejor också. Köpte ett par orange/svarta KTM-regnhandskar och tog bort deras logga och PLÖTSLIGT så matchade det min hoj.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|