Vilket/vilka märken kör du idag?

Vilket hojmärke kör du?

• Antal röstningar
    0

Str3 R

Guest
2 Triumph & 1 Husqvarna. Och en gammal BSA. :)

Har haft ett par Honda, en klassiker som jag sålde iväg bl a. Saknar den inte alls. Brittiskt järn är det som tilltalar mig. Och svenskt. :)

Ucp

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2012
Hoj
Ducati Monster 1100
Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Ducati Monster 1100S -10. Min första hoj, och samma sedan några år tillbaka. Har svårt att se att jag någonsin kommer kunna sälja den. Pimpad ungefär lika bra som monstret på bild tidigare i tråden (inklusive monoblocken) av en tidigare ägare. Vit, röd ram och champagnefälgarna. I mina ögon väldigt vacker.
Helt såld på motorkaraktären, men hoppas att man nån gång får pröva på nåt med fler cylindrar också såklart.

Kollar lite efter en till hoj, det lutar åt en motard, största kravet är maxvikt på 115 kg.

Det finns en väldigt liknande hoj men med mycket mer potent motor :tuttar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...