Vilket/vilka märken kör du idag?

Vilket hojmärke kör du?

• Antal röstningar
    0

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Jag försökte ändra till flervalspoll men det gick inte för jag är bara en sketen moderator.

Edit: MZ och Laverda tillagda.

Last edited:

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Från AVA, en 2015?
Jag gissar på tidigast i slutet av mars.

Ja, normalt skulle dom ha beställt den från leverantören tidigare. Men jag sa till att det är viktigt att fordonsår ska vara -15, 2014 och 2015 skiljer ju inte på nån punkt. Så det skulle vara jobbigt om man ska sälja den om några år, och regnummer säger -14, trots att det är en -15. Men jag har sett flera hojar med fordonsår -15 på blocket redan nu. Borde väl inte vara några problem för AVA att hålla det dom har sagt? Om du inte jävlas bara förstås :smasha

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Ja, normalt skulle dom ha beställt den från leverantören tidigare. Men jag sa till att det är viktigt att fordonsår ska vara -15, 2014 och 2015 skiljer ju inte på nån punkt. Så det skulle vara jobbigt om man ska sälja den om några år, och regnummer säger -14, trots att det är en -15. Men jag har sett flera hojar med fordonsår -15 på blocket redan nu. Borde väl inte vara några problem för AVA att hålla det dom har sagt? Om du inte jävlas bara förstås :smasha

Jag jävlas aldrig men har jobbat där så lite hum har jag, well hoppas du får den i tid.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Ok, kanske inte spelar så stor roll ändå, det kommer ju inte att vara säsong förrän slutet av mars, tidigast :tråkad
Jag tala ju bara av egen erfarung, naturligtvis kan dom hålla leveransdatum, inte tu tal om annat.
Ska bli kul att få provköra den :hej

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Men om du inte har en Ducati så räknas det inte

Bah !

Två hjul, knallröd, fackverksram och sammansatt av en vinimpregnerad lokalbefolkning, kan det bli mer ducce än så ??

:D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...