Vill bara påminna om att gå ur kyrkan i tid

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
CRF450 -02
:rofl

Så det är DE som käkar werthers...jag har alltid undrat... :D

Går ju inte att undgå att förstå när man sett reklamen :D
"kom å sitt i moffas knä så ska du få godis"

Gubben i werthersreklamen ser alldeles för "mysig" ut när lillgrabben hoppar upp i knät på honom. Syns ju på honom att han har BAKtankar med det hela :arsele .
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Går ju inte att undgå att förstå när man sett reklamen :D
"kom å sitt i moffas knä så ska du få godis"

Gubben i werthersreklamen ser alldeles för "mysig" ut när lillgrabben hoppar upp i knät på honom. Syns ju på honom att han har BAKtankar med det hela :arsele .

men öööörk :rofl
 

sanken

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Ta av första rakt fram i svängen
Hoj
Busa 650-08 & superduke
Om nu den här "jesus" fanns på riktigt skulle han nog vrida sig i skratt när han får reda på att 75-80% av svenskafolket kastar bort en den av sin lön till inget pga hans skitsnack.
Tänk om det hade kommit en snubbe idag som säger att han är guds son och gör lite hokuspokus åt ett gäng påtända fuckon och sedan efter att dom druckigt sig fulla på vin säga till dom att sprida hans budskap.
Vad skulle hända då? Jo, hade det vart i USA så hade han haft en kula i skallen efter ett par timmar.
Här hemma hade han åkt in på psyk.

Att folk inte fattat att dom blivit lurade i 2000år är ju skrämmande!

Har han som sagt funnits så ska han ju dock ha lite credd pga att han va före sin tid, nu har vi joe labero.
Han va inget annat än en pundare och alkis som va bra på illutioner!! Som hade tur att träffa en bra författare!

Nä jag gick ur kyrkan för 5år sedan, efter lite övertygan fick jag med sambon också. Hon ville inte riktigt pga att hon vill gifta sig. Nu är vi gifta och hade ett kanon bröllop förra lördagen, och det va inte en kyrka så långt man kunde se!
Vi slapp en dryg präst som alltid står o svamlar massa skit så att man håller på o somna, för att sedan vaknar till när en jävla orgel börja bröla.

Ut med packet ur kyrkorna och gör ungdomshus av dom istället, det skulle jag kunna lägga en slant på. Nu blir ungarna hjärntvättade som går dit för fan!
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Blev "antastad" av Jehovas igår. Läskiga typer. Bruden var riktigt snygg :tuttar . Förmodligen bara för att frestas. Får man automatiskt en tilldelning av rituella samlag om man joinar sekten?

Javisst! Är Guds vilja att du ska sätta på några 25- eller 15- eller kanske 5-åriga
puddingar är JV kyrkan för dig!

[YOUTUBE-ID]QLAC9kS_EqM[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]9WXc2Fg9jA0[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]L4iV6UYCmQ8[/YOUTUBE-ID]
 

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Där du inte bor
Hoj
SV1000S -06
Gick ur runt 2004.
Dom har fina byggnader dem där mongisarna, men det är allt. Borde göras något vettigare av dem istället, helt klart.



"Don't try to think...Don't try to live your own life
We have you for keeps...Our ways are sewn deep in your hearts and minds"


:huvet
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Gick ur runt 2004.
Dom har fina byggnader dem där mongisarna, men det är allt. Borde göras något vettigare av dem istället, helt klart.



"Don't try to think...Don't try to live your own life
We have you for keeps...Our ways are sewn deep in your hearts and minds"


:huvet

Det talades om att sälja en kyrka till en privatperson någonstans i mellansverige för inte så länge sedan men absolut ingen ombyggnation fick förekomma :(
Jag skulle lätt kunna tänka mig att bo i en mindre kyrka, fatta vilka grymma fester man skulle kunna ha med sån akustik och ett fett ljudsystem :Bugar
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
JV har ju en mycket underlig paradox som borde vara en intelligenstest för normalbegåvade att INTE ens fundera på JV.
Att det är en begränsad skara som bereds plast i paradiset typ, vart ska alla andra stackars lättlurade dumskallar som lurats in i JV ta vägen? :confused:

Å FYFAN!! Som gammal Åkröks-bo så var man med om JV:s intåg då de köpte hotell Stensture å sedan byggde tryckeriet där de trycker vakttornet.
Den anläggningen är instängslad likt ett koncentrationsläger.

Vi vick en tjomme i klassen vars päron var JV, å lärarjäveln tillät hans farsa att hålla predikan för oss i klassen. Kan ju säga att de va INTE kul.
Där man fick veta att dom inte får ta emot andras blod å en massa andra dumheter...

Men, men så fick man veta vid klassåterträff att tjommen som kom i vår klass satt en spruta i armvecket för mycke kring millenieskiftet. Så de var troligen traumatisk uppväxt som ledde till det hela...

Summa summarum, ALLA sekter pådyvlar SIN sanning till andra och utövar så kallad känslomässig utpressning för att få sin egna vilja igenom ALLTID. Och det är mycket enkelt att utföra på svaga individer.
Å vart har 90% av alla religösa sekter sitt ursprung typ?

Svenska statskyrkan är inte mycke bättre, det är bara att kolla tillbaka i historien vilken makt de hade då, å även har idag. Fastän de har körs om av 3:e statsmakten "media"
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Det talades om att sälja en kyrka till en privatperson någonstans i mellansverige för inte så länge sedan men absolut ingen ombyggnation fick förekomma :(
Jag skulle lätt kunna tänka mig att bo i en mindre kyrka, fatta vilka grymma fester man skulle kunna ha med sån akustik och ett fett ljudsystem :Bugar
En del av "småkyrkorna" har varit till salu här i trakten. En polare bor i ett gammalt missionshus/kyrka. Jag kommer inte ihåg måtten på salarna nu men "vardagsrummet" (stora salen) rymmer ett mindre hus utan problem.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Ingenting, men det är väl kul att få häckla dem i denna tråd ändå? Varsågod, häckla på bara :tummenupp

Undrens tid är ej förbi, Dee_cati generös och på solskenshumör. Nu tycker jag vi stämmer upp en hymn.

(Det roliga tyckte jag var hur det kom in i tråden, okunskap och förhastade slutsatser är nästan utan undantag underhållande. Problemet med , visserligen små, pengar ur statskassan till JV försvinner inte med ett utträde ur snenska kyrkan, men lite okritiskt tänkande och masspsykos har ju också sin charm).
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top