sanken
Ny medlem
Nej!!!! låt höra galenskaperna nu.
Jo för fan, ser ut som en uttagsatomat med en STOR display så att ALLA kan se hur mycket du lägger!!!
Nej!!!! låt höra galenskaperna nu.
Jo för fan, ser ut som en uttagsatomat med en STOR display så att ALLA kan se hur mycket du lägger!!!
WTF
okristet så det står härliga till.
Jag hittade ett klipp om det här.Nej!!!! låt höra galenskaperna nu.
Appropå kyrkor och vad man ska ha dem till.
För ca ett år sedan snubblade jag över en lite ovanlig människas web-sida.
Jag kom att tänka på honom när jag läste den här tråden, och tittade på hans sida igen.
Om man har försökt på ett sätt att skaffa sig kompisar och kvinnor och det inte funkar så
bra, ska man då prova något nytt, byta stil eller är det bara uthållighet som fattas?
(Det kanske är lättare att förstå sammanhanget om man börjar med de första breven.)
Å andra sidan så skänker jag inte en spänn till något annat.
Oj att inte jag sett denna tråd.
Själv kommer jag aldrig gå ur kyrkan. Dom gör så mycket gott för många som har det svårt i livet.
Vi får ju inte glömma hur många de dödade i sina korståg för att "frälsa" världen, värsta Hitlerfasonerna juh! Bara en sån grej liksom, men det har man lyckats förtränga hos folk.
Om du ska börja blanda in historiska händelser i ditt ganska enfaldiga och skygglappsdoftande resonemang så tycker jag att du ska slå upp historieböckerna och läsa på riktigt.
Om vi kollar historiskt så finns det nog inte en enda organisation eller stat någonsin som aldrig, direkt eller indirekt, tagit ett liv.
Jag är på Qwerty's sida. Tänker aldrig gå ur kyrkan. Oavsett historiska tvivelaktigheter så lever vi i det som allmänt är känt som "nutid", och jag anser att kyrkan gör väldigt mycket nytta i vårat samhälle.
Särskilt för utsatta personer som har det svårt. Men sånt är väl inte lika "ballt" att uppmärksamma..
Om du ska börja blanda in historiska händelser i ditt ganska enfaldiga och skygglappsdoftande resonemang så tycker jag att du ska slå upp historieböckerna och läsa på riktigt.
Om vi kollar historiskt så finns det nog inte en enda organisation eller stat någonsin som aldrig, direkt eller indirekt, tagit ett liv.
Jag är på Qwerty's sida. Tänker aldrig gå ur kyrkan. Oavsett historiska tvivelaktigheter så lever vi i det som allmänt är känt som "nutid", och jag anser att kyrkan gör väldigt mycket nytta i vårat samhälle.
Särskilt för utsatta personer som har det svårt.
Men sånt är väl inte lika "ballt" att uppmärksamma..
Särskilt för utsatta personer som har det svårt.
Men sånt är väl inte lika "ballt" att uppmärksamma..
Edit/ Vad fan har öppna förskolan med kyrkan att göra? Anordnar de skiten? Isåfall måste jag skriva upp ytterligare en grej som min unge inte ska få delta i.
Jag är precis tvärtom, skänker pengar till allt FÖRUTOM kyrkan. Jag skänkte till tsunamioffer, jag har köpt uteliggarnas tidning i sthlm, jag skänker till barncancerfonden etc blabla.
Jag gillar inte att betala till en grupp människor som lever efter en bok som inte har någon som helst sanningsanknytning, och inte delar mina meningar för fem öre. Det är ungefär som att jag skulle betala in medlemsavgift till Miljöpartiet eller Botkyrkas frimärksklubb fast jag inte delar deras synpunkter.
Det är bra med svenska kyrkan.
Har besökt den väldigt många gånger sedan man började betala skatt än före.
Och vart skulle man annars gå och lipa när nån stackars motorcyklist kört ihjäl sig?
Blev "antastad" av Jehovas igår. Läskiga typer. Bruden var riktigt snygg . Förmodligen bara för att frestas. Får man automatiskt en tilldelning av rituella samlag om man joinar sekten?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|