Vill bara påminna om att gå ur kyrkan i tid

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Och det är lugnt, du får hacka på mig. Jag är inte en sån person som tar åt mig då jag vet att jag alltid har rätt och kör min egna väg, jag låter även andra få tycka som de vill så länge det inte komplicerar mitt liv mer än nödvändigt :Bugar


Du kan ju alltid vända dej till kyrkan och böla ut :D


Sorry kunde inte låta bli eftersom vi disskuterar ämnet.
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Tänker aldrig gå ur kyrkan.

Det blir spännande att följa, du sponsrar alltså andra människors lidande :cdevil, den mobbade prästen som sitter mitt i smeten sa nog en hel del sanningar.

:D

[YOUTUBE-ID]gMaUgXrbVXY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]8NaaVNwp5cU[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
:) det jobbar vi för ja.

Haha, ska jag vara ärlig så nöjer jag mig med att tipsa folk om att gå ur kyrkan... Jehovas däremot, de ska störtas :mad: Jag har redan sprängt fyrverkerier utanför deras "sal" samt skickat julkort till dem.
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Deecati hur många tusen har du dragit in nu?, lär väl vara kring 100 000 kr per person i alla fall eller?
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
Bra att tipsa folk om vad de kan spara pengar på men som vanligt trist att man måste snacka en massa ovidkommande dynga om varför man kan ska gå ur sk. Räcker det inte med att bara tipsa? Måste man tramsa med en massa patetiska utlägg om vad kyrkan gör utan belägg? Själv skiter jag i att gå ur sk. Har inga traumatiska problem med sk som vissa verkar ha. Dessutom tjänar jag "a shitload of money" så jag bryr mig inte så mycket om småpengar.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Bra att tipsa folk om vad de kan spara pengar på men som vanligt trist att man måste snacka en massa ovidkommande dynga om varför man kan ska gå ur sk. Räcker det inte med att bara tipsa? Måste man tramsa med en massa patetiska utlägg om vad kyrkan gör utan belägg? Själv skiter jag i att gå ur sk. Har inga traumatiska problem med sk som vissa verkar ha. Dessutom tjänar jag "a shitload of money" så jag bryr mig inte så mycket om småpengar.


Själv så tycker jag inte om att ge pengar till bondfångare.
Skulle hellre skicka pengarna till rädda barnen, cancerforskningen eller till nån som stödjer nån utrotningshotat ödla i Mongoliet
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
Själv så tycker jag inte om att ge pengar till bondfångare.
Skulle hellre skicka pengarna till rädda barnen, cancerforskningen eller till nån som stödjer nån utrotningshotat ödla i Mongoliet

Själv har jag gift mig i sk och har inga som helst problem med dem. Har själv aldrig betraktat dem som bondfångare men det är väl en individuell uppfattning antar jag. Bra, se nu till att skicka pengar till något som passar dig & skit i oss som inte har några problem med sk.

vi kan höja oss lite och tala om vidkommande saker.

Som t.ex.?
 
Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Är Magnus Betner mot SK så tänker iaf jag vara medlem resten av livet :)

Fyyyy vad jag hatar den människan :mad: :)
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
Några få

Vill man sponsra en arbetsgivare som behandlar sina medarbetare illa?

Vill man sponsra en organisation som behandlar homosexuella illa?

Vad är kyrkan bra för?

Du har helt rätt! Alla övriga arbetplatser inom statlig & kommunal regi sköter sig exemplariskt! Ingen diskreminering eller annat trams & (skatte)pengarna disponeras på ett fantastiskt bra sätt. För att inte tala om Landstinget; kan det bli bättre? Jag tänkter inte ens fråga vad du har för belägg för dina utlägg för då kommer 1000² länkar till en massa skumma siter som ingen jävel orkar läsa. Kan vi inte bara skita i de som vill betala & låta de som vill gå ur göra det? Måste det alltid bli en massa trams om varför man ska göra det ena än det andra?
 

Allstaar

Guest
Det är rätt kul att det är många som hellre skulle skänka pengarna till andra men som inte gör det.

Ni kanske har sms:at in 40kr till tsunamioffrena och köpt situation stockholm alternativt lagt några kronor i bössan på ica. Bara för att bosta ert ego.

Vad jag vill få fram är att sluta hymla och börja bidra!
 

Allstaar

Guest
Skillnaden i det här fallet är att man kan påverka direkt.




Du menar gå ur kyrkan och bidra till annat eller?

Dom som gått ur kyrkan som jag skrev ovan som snackar om att dom hellre bidrar till annat men egentligen inte gör det. Dom menar jag.

Och om du är med i kyrkan betyder det inte per automatik att du bidrar. Så det är inte dit jag vill komma utan att sluta snacka om bidra och gör det istället för att hymla.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top