Skönt att det går bra för dig Fast jobb plus lönehöjning! Då blir de väl nån utlandsresa mot vintern för din del eller Jo det ska komma nån och titta på den vid 3 tiden så jag berättar sen hur det har gått. Sen ska de komma en till om inte den första ska köpa den.
Tack för tipset. Det är oerhört svårt att få jobb i malmö eftersom hälften är arbetslösa här. Var ett jobb jag skulle söka som hade annonserats i två dagar, jag ringde in och skulle höra innnan jag skicka in min ansökan, då sa dem att dem hade slutat ta in ansökningar vid 250 st Sjukt så många som inte har jobb. Men jag tror jag tar och tittar förbi på sturup i så fall, dem har rätt fint betalt med va ?? Ringa eller skicka brev?
Det är hemskt! Rika blir rikare, fattiga blir fattigare! Behövs snart en ny robin hood i stan alltså var finns hjälpen när man behöver den!
ja det är rätt skönt just nu , gick upp til 22000 + ob .. ska på SPA resa till Polen snart med tjejen som hon fick i 25års present
jag kan kolla vem man ska ringa o så, han som höll i det innan har slutat .. så ska kolla upp det!! har endel polare på SAS med så kan kolla med dem!!! ja det är sanslöst vad snabbt dom fyller upp med folk som söker jobb ...
det är inte jättelön på rampen där jag jobbade, hade 16700 efter 3 år där , men vet att det har gått upp ... men som sagt ska kolla upp det
såg senast idag att hyrorna kommer chockhöjas trots reinfeldt dyrt och heligt att så inte ska va fallet ... alliansen är några jävla svin .. den här 1000 lappen försvann rätt snabbt ...