vill få sålt hojjen

Spliffmaster

Davie Boiii
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Malmö.Eslöv
Hoj
Suzuki gsxr 600 2003
hoppas ni förstår frågan nu men hur mkt är det "tillåtet" att pruta igentligen?självklart beror det ju på säljare å priset.men brukar va acceptabelt?

Jag är verkligen ingen expert i ämnet. Men har annonsen vatt inne en ite längre tid kan man nog pruta ner i alla fall en 3 tusen kronor. Men å andra sidan va vet jag:huvet
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
allt handlar som alla sagt om priset... och vilken info du skriver om hojjen..jävligt viktigt att ha en rättskriven och bra annons..inte bara "den lättar framhjulet i 200 köp köp köp"
det avskräcker mer än skapar intresse..

har sålt både bilar o mc :s på blocket genom åren...
sålde min cbr900rr 99: som gått 2200mil..på drygt 1 vecka..inget prut alls..
sålde min ktm 625smc 05:a här på sh.com´s annonsdel förra året

folk köper det dom villl ha för rätt pris...
 

Spliffmaster

Davie Boiii
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Malmö.Eslöv
Hoj
Suzuki gsxr 600 2003
Tjennixen!

Har själv sålt en hoj privat tidigare och fick en likadan postväxel som du visar bilder på som betalning. Var bara att gå till banken och hämta ut pengarna, inga problem alls :).

Skulle jag själv köpt hoj privat hade jag gjort likadant. Känns säkrare än att komma med en hel bunke tusenlappar.

Jag kommer nog också köpa hädanefter med postväxel. Visste aldrig hur det funkade egentligen eller hur dem ser ut. Men man lär sig med åren hoppas jag! :D

E det bara till att gå till vilken bank som hels? eller är det bara sparbanken finn som gäller?
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Postväxel e bra, använde det när jag köpte hojj.
Aldrig använt en tidigare, så jag gick in på banken (swedbank) o sa jag vill ha en, oså förklarade hon hur de funka, hur smidigt som helst.
 

-dB

Avatar av Per Liljeqvist
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Skåne
Hoj
r6 -06
http://www.blocket.se/vi/12376061.htm?ca=15_s





varför skulle du itne gjort det?bara utrustningen e väl värd lite över 10000kr ,kanske inte betala 70 men lite lägre än 70?

den utrustningen som den hojen har är snarare att beakta som standard. visst öhlinsdämparen höjer kanske 2000kr. när utrustningen är tagen ur sin kartong och satt på hojen så halveras värdet, såvida det inte är grejor som alla andra har, då är det inte värt ett skit, som miniblinkers, undertail och slipon.
hade det suttit pc3, quickshift, helsystem, luftfilter och öhlins fjädring fram o bak hade den varit värd det priset.
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top