villken hoj tycker ni att jag ska sattsa på ?

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Jag tycker det är helt otroligt vilka summor ni snackar om till en 125:a!! Jag skulle aldrig i hela mitt liv lägga mer än 30 papp på en 125:a! aldrig någonsin!!

*MACKE*

Madass är min idol :fakta
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
jo visst är det höga summor :( men jag vill ju ha en unik hoj !!!!

men det finns ju inga passagerar fotpinnar på GasGas går det o sätta på el? bönan börjar ställ krav :D

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Aprilian är skitsnygg, i klass med Gasgas supermotarden:

1108080_1.jpg

Du hittar en riktigt fin MX för cirka 25-30k i Tyskland. Slå till på den hojen du! Tillräckligt med kräm också.

EDIT: Annars kan du vänta med att köpa en unik hoj. Köp en hoj som du själv tycker är snygg (inte bara för att den är unik). För om du vill ha en unik hoj får du lägga ganska mycket pengar på en hoj som du kommer att köra i två år. Gasgasen är för dyr, samtidigt som den är unik. Men vad skiljer den från till exempel en Aprilia MX? Några kusar mer... kanske något bättre chassie? Vad vet jag? Den är iallafall inte värd cirka 20-30k mer bara för det. När du väl har en egen hoj så spelar det nästan ingen roll vilken hoj du får för att du kommer att gilla den mer och mer. En hoj som är "ok" är riktigt snygg när du väl äger den. Tro mig, det var så för mig :gnissla

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
The red power skrev:
jo visst är det höga summor :( men jag vill ju ha en unik hoj !!!!

men det finns ju inga passagerar fotpinnar på GasGas går det o sätta på el? bönan börjar ställ krav :D
det är lätt att sätta på, men de kan börja klaga om du besiktigar den med fotpinnar och du får ju inte skjutsa förns du e 18!(enligt lagen)

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
den va riktigt fin men jag orkar inte hålla på o inportera hojen :död

ne jag vet att man inte får skusa menn nån gång blir de väll att man gör de :hihi

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
The red power skrev:
den va riktigt fin men jag orkar inte hålla på o inportera hojen :död

ne jag vet att man inte får skusa menn nån gång blir de väll att man gör de :hihi

Snacka med farsan? Det är inte så jobbigt att importera. En liten skön biltur ner till Tyskland är kul, speciellt när man vet att man åker för att hämta en hoj.

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
H4 skrev:
Snacka med farsan? Det är inte så jobbigt att importera. En liten skön biltur ner till Tyskland är kul, speciellt när man vet att man åker för att hämta en hoj.

pappa köper hällre GasGas än att inportera en hoj :D

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
H4 skrev:
Aprilian är skitsnygg, i klass med Gasgas supermotarden:

1108080_1.jpg

Du hittar en riktigt fin MX för cirka 25-30k i Tyskland. Slå till på den hojen du! Tillräckligt med kräm också.

EDIT: Annars kan du vänta med att köpa en unik hoj. Köp en hoj som du själv tycker är snygg (inte bara för att den är unik). För om du vill ha en unik hoj får du lägga ganska mycket pengar på en hoj som du kommer att köra i två år. Gasgasen är för dyr, samtidigt som den är unik. Men vad skiljer den från till exempel en Aprilia MX? Några kusar mer... kanske något bättre chassie? Vad vet jag? Den är iallafall inte värd cirka 20-30k mer bara för det. När du väl har en egen hoj så spelar det nästan ingen roll vilken hoj du får för att du kommer att gilla den mer och mer. En hoj som är "ok" är riktigt snygg när du väl äger den. Tro mig, det var så för mig :gnissla
Jag vet inte hur det är med aprilian men gas gas har brmbo 4 kolvsok och öhlinare fram och bak så där har du ju runt 20000

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
CRMaeger skrev:
Jag vet inte hur det är med aprilian men gas gas har brmbo 4 kolvsok och öhlinare fram och bak så där har du ju runt 20000

jag tror dom bara har öhlinare bak men de duger ju :D tror dom har "upsidedown" framgaffel

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
CRMaeger skrev:
Jag tycker det är helt otroligt vilka summor ni snackar om till en 125:a!! Jag skulle aldrig i hela mitt liv lägga mer än 30 papp på en 125:a! aldrig någonsin!!
enda anledningen till att jag köpte min var att jag fick ett kalaspris på den, så att jag knappt går back när jag säljer den.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!