heinz_p skrev:Ok, litet missförstånd![]()
Springer du milen på 37-38?
Har aldrig sprungit milen. Men dock ett 30 min.-test. Då lyckades jag springa 8,5...alltså hade jag väl klarat milen på ungefär samma tid (om jag lyckas hålla samma tempo)
Nalken skrev:Och vad man kan hålla koll på sin kropp om det är en infektion på gång då pulsen stiger när bacilluskerna kommer krypandes.
Fungerar iaf på mig.
Nurse Ratched skrev:Och vad gör du då då? kan du hindra bacilluskerna då eller?
Mavve skrev:4 minuter?
Hur tränar man för att klara av det?![]()
Sergeant skrev:Är det bara jag som med viljan (dvs. utan fysisk ansträngning) kan höja min puls från 60-70 slag/min till ungefär 160 slag/min.
Även när jag sprang cirka 4x1 mil/vecka under något år så fick jag aldrig en vilopuls under 60 slag/min.
När jag genom att stoppa huvudet i en hink med kallt vatten höll andan i 4min 25 sek så hade jag en puls som låg på 90 slag/min ---> ingen vidare dykreflex![]()
Så låg puls är inte allt, vilja ÄR allt
![]()
![]()
Markus Thorén skrev:Då borde du satsa på fridykning Världsrekord i Statisk Apnea (Hålla andan liggandes still i kallt vatten) är på8.26 men dom grabbarna har en puls runt 12 slag per minut under försöken och har en helt enorm lungkapacitet. Så Svenskt rekord på 6.36 borde väl inte ligga så långt borta bara du kan få ner din puls. Måste ju förbruka minst dubbla mängden syre med den pulsen du har.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |