Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

Berra1

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2010
Hoj
triumph street triple -10
Har för mig att de diskuterats tidigare om att hyresvärden inte gillar hoj i lägenheten...

det är väl ganska stor risk för det! men det dom inte vet lider dom inte av:tummenupp och om det inte står något om mc i lgh i föreningens stadgar så borde det ju inte vara några problem:va (om hojen är tömd på soppa)

om möget brinner upp hur kan någon veta hur mycket där var i tanken ?

det borde ju iofs vara svårt, men om brandkåren kan lista ut vad som har startat bränder (glömda stearinljus, cigaretter, elfel osv.) så borde dom ju kunna märka om en 17 liters bensintank exploderat!?:va känns dumt att sjangsa.

Last edited:

Persund

Nybliven hojåkare
Gick med
26 Jan 2011
Hoj
Ktm 620 Super Comp
Haha, grymmaste tråden :tummenupp

Har säkert garage så är inte orolig för stöldrisken men man blir ju onekligen sugen att ta in den bara för att kunna klämma och känna på pärlan. Vet dock inte om det någonsin skulle vara genomförbart med sambon :huvet

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
1098 i framtiden
fan att ajg inte har kvar bilder från när jag hade duccen ståendes i hallen :D brukade jus tarta igång den oxå lite då o då... 11 våningen brummar åt alla hål ..

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Självklart får min stora kärlek bo inne med mig, hennes hennes dejt fick också övernatta ett tag...Men nu är det dock bara jag och raringen kvar :krama

Bifogat

• gixxer2.jpg
    gixxer2.jpg
    75.3 KB · Visningar: 452
  • gixxer4.jpg
    gixxer4.jpg
    84.4 KB · Visningar: 402

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Självklart får min stora kärlek bo inne med mig, hennes hennes dejt fick också övernatta ett tag...Men nu är det dock bara jag och raringen kvar :krama

Vad du än gör... Lås inte in dom med nycklarna i! :D

Klockrent att ha en hoj på väggen! :Bugar

Ja eller hur! Snacka om billig fylla sen när den ramlar ner! :tummenupp

Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Polisen var hemma hos mig en vända efter en granne trott jag stulit hojen. De ville bara kika så den var ärlig, frågade om det var något annat de undrade eller som var problem, men de tackade och lämnade. Hyresvärden vet jag kan vara riktigt kinkig dock.. Men ett fint skynke när persienerna är uppe eller en dold hörna hur nu du har fönsterna :tummenupp

jag och gumman har köpt en 3á på markplan och jag är jääkligt sugen på att ha röda faran i vardagsrummet över vintern eftersom det inte finns några garage i föreningen. honan har gett godkänt:banana men det är lite man undrar över som kanske någon av er vinterdvalaproffs har koll på!?:Bugar
1. är det lagligt? eller kan något fönstertittargrannmongo ringa snuten?:huvet
2. täcker hemförsäkringen om det skulle hända en olycka när alkis roffe 45 somnar med en cigg i handen och det blir en tidig majkase!?:gnissla
3. tömmer ni alltid tanken? (tankade fullt vid vintertvätten):crash

skaffade kortet och hojen i sommras så man är inte direkt full lärd alla tips är värdefulla!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
179250_10150176935308998_716348997_8573004_6595473_n.jpg

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Ang Hyresvärd så är det väll bara att säga att det är en attrapp utan motor.

Det är nog större risk att kaffekokaren börjar brinna än hojen, om du nu inte får för dig att ställa ett värmeljus i tanken.

Beckis

Medlem
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
2007 Buell XB12S
"gött, godkänt från "HANEN" också" ........ ^^

Vintern började kännas väldigt dryg, så nu står hon så vackert i vardagsrummet - på hedersplatsen under larmet med övervakningskamera som tar 5 bilder per sek när larmet går...
:)

attachment.php

Bifogat

• Bullan.jpg
    Bullan.jpg
    239.3 KB · Visningar: 1,808

TotalSatan

SouthSider
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
KTM 990 SM, HD1200 Bobber
Har kollat igenom alla bilderna nu och kommit fram till att en hoj gör ju sig alldedes utmärkt som prydnad. Sen vill bara ge tummen upp till alla er som förvarar era hojar inne i hemmet. Det blir ju knappast kungligare än så. Jag hade och andra sidan inte ens vågat tänka tanken ..

:tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...