Trångt!
man sover ju bara i sovrumet
Trångt!
faktiskt inte. det bara ser så ut, har väl 0,5 meter mellan hojen & sängen.
tillräckligt för att gå förbi om man nu vill
den ska in i vardagsrummet sedan, men jag ska få ommålat i vardagsrummet, så det e inte så lyckat att hojen står där när målarna kommer
Plockat bort batteriet? Ja hade bett målarna gå hem och låtit hojen gå varm lite då och då ( i vardagsrummet )
Hojen ska ju startas upp den lite då och då off season + du lär ju få ett sjyst one of a kind färgstuk på väggen Gråvitt med en touch av svart kanske? E du missnöjd är de bara gaaaaasa mer
Hur många av er som förvarar hojen inomhus är inte ungkarlar? Man ska nog ha en jävla snäll och förstående flickvän/fru/sambo annars
Hur många av er som förvarar hojen inomhus är inte ungkarlar? Man ska nog ha en jävla snäll och förstående flickvän/fru/sambo annars
View attachment 347684
View attachment 347703
De är söta när de sover. Nu ska jag bara hitta en bra anordning för att dem i och ur sängen.
Vad gör du med katten om den börjar klössa på bmw'n?
jag vill ha in min älskling i stora rummet men min Pappas tjej säger att vi inte får ha cyklarna där... hur övertalar man henne?
jag brukar gå ner och sätta på värmen nere i garaget men där är någon som går ner och stänger av den och gnäller att det kostar pengar. Skulle vara tacksam för tips om övertalning
Visa henne denna tråden och hitta de "finaste" exemplen där folk mumlar om hur bra flickvänner de har och hur lyckligt lottade de är som får ha hojen som en del av inredningen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|