Ska man stänga in sig i en såndär äcklig plåtlåda kallad bil??BlueNinJa skrev:du ska inte ha nån vinter hoj.. det enda man ska ha är en volvo 244 + isdubb sen så... sen helst en isbana
Inte för att jag bryr mig så mkt hur en vinterhoj ser ut, men jag har fått uppfattningen att CRMen är mer välbyggd... Dessutom en hondaCRM 125r skrev:Köp en crm, dtr ser ut som en moppe
whitesnake skrev:DTR-RULLES
Det finns bara ett förslag
Nej det finns två, din trångsynta...DT älskare...whitesnake skrev:DTR-RULLES
Det finns bara ett förslag
NSR_Martin skrev:Nej det finns två, din trångsynta...DT älskare...
Hmm, finns väll några fler förresten? Har inte suzuki gjort en TS 125a?... hmm, har för mig en kille på skolan hade en sån,är dom nått o ha? Sen har väll kawasaki nån med??
Adde`` skrev:ni som säger att dtr ser ut som en moppe har ni helt fel min är nästan större än min polares crm och har dessutom bättre acceleration på höga varv men någon mindre topp
Itacha75 skrev:TS125R (eller om det var TSR.. big deal) och Kawa KMX.
0nicke0 skrev:Tror ni att det kommer bli mycket rost på hojarna är lite rädd för det jag vill jö ha en vinter hoj
0nicke0 skrev:jojo men tvätta på vintern har jö bara kallgarge då fryser skiten sönder å spricker både här å där.. fast ja man får väll åka till sin farbror å tvätta den i hans varma goa garge
haha , klart =) ska hoppa med skiten i slutet av sesongen nu bara blir väl ett 3-4 meters hopp ehhNSR_Martin skrev:Ska man stänga in sig i en såndär äcklig plåtlåda kallad bil??
BlueNinJa skrev:haha , klart =) ska hoppa med skiten i slutet av sesongen nu bara blir väl ett 3-4 meters hopp ehh
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |