Ja, då var vi väl i princip klara då. Jag har lite eljobb kvar för mätaren men orkade inte vänta så på åkte lyktglaset, kåpan och spoilern. Både jag och farsgubben är väldigt nöjda med resultatet, över förväntat blev det med tanke på att vi aldrig gjort ett liknande projekt tillsammans och farsan byggde senast om en hoj för 20 år sen. Ska göra ett fäste för bromsvätskebehållaren också, men utöver det så är allt klart.
Nu är det bara ut och provköra och finjustera stötdämpare och lite annat. Mindre prat och mera bilder nu. Ska försöka få lite foton i solljus dagarna framöver, men tills vidare får detta duga.
Tror det blev ett rätt så eget stuk.
Och en bild på instrumenteringen. Väldigt trevlig är den.
Kommentarer och feedback välkomnas varmt!
Nästa projekt blir en hoj åt mig, vi får se vad det blir, men i dagsläget står det mellan en GSX1100E -85 eller en VF750F -84. Blir nog att göra liknande operation som vi gjort på farsans, dvs. byta sving (enarms), gaffel (USD) och lite annat pyssel. Helt enkelt "pimpa" hojen lite och göra den mer modern.
När?
I sommar förhoppningsvis, men arbetslös som jag är kan det bli körigt, kanske får sälja bort stereon...?