Den mappades med ett resultat långt över förväntan.
Går som ett jefla as! Pappret är medvetet beskuret för att inte visa några siffor. Spekulation om hk vid olika bänkar intresserar mig inte för fem öre. Så den som tror han har en snabb SD får antingen bjuda upp till race eller prova själv för att avgöra effekten
[YOUTUBE-ID]Y6wkppSlR3A[/YOUTUBE-ID]
Jag vålda sönder sadelprojektet.
Det var ju som sagt "learning by fucking up" som var principen. Dock var plasten i själva originalsadeln för mjuk, den "krympte" av allt glasfiber. Börja med att jag inte fick i baklampan för det hade blivit för tight/inget flex. Den sprack lite
Sen när själva sadeln skulle sättas på visa det sig att den krympt så pass att den knappt gick att sätta på. Med massa vilja, lite glidmedel och en eller två svordomar så gick den trots allt att få dit, men så var inte tanken att det skulle vara.. Tanken var att man skulle kunna byta på 3min, iförd skinnställ. Lösning? Bruka en jefla massa våld på grejerna som inte fungera och släng skiten! Köp sen en ny bakdel och limma dit lite sadelgummi ovanpå. Inte ens hälften så snyggt men ser helt ok ut, samt att cheyen tycker hon sitter bättre på den än den första modellen
Ägaren är helt kluven inför framtiden!
Behålla och pimpa ännu mer? Kompressor, ekerfälgar och 2->1 avgassystem som mynnar ut bakom högerfoten? Motard + banhoj? Helst skulle jag ju behålla Hertigen™ & köpa en 660 + K5'a också, så man har en av varje stil beroende på åkning
Dock känns det inte ekonomiskt försvarbart att bete sig så
Vi får se vad som händer!
Sen kom kapten o sa ifrån. Så nu är det bara mysiga hemmakvällar och saab som gäller
Skulle du ha hjälp & skruva imorgon, eller?