Visby/Gotland

Axel W

Våga va posör
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
Mv Agusta F4 1000RR 2012 Ducati 848 2009
Jag är lätt på om vädret tillåter (är ganska frusen av mig) :)

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
fler som slutar så dax så flyttar vi tiden tycker jag.
Jag kan närsom (nästan).
Men ju fler vi är desto roligare...

Tanja

Guest
***VILL FÖLJA MED*** Men jag kan inte då, är upptagen =(

Var ute och körde idag jisses vad glad man blev av solen, citron fjärilarna och lukten av nyklippt gräs :D
Det är gokart banan på måndag som gäller för min del.

Min hoj mår inte bra =´(
Den strulade lite igår och hela tiden typ idag =(
Både hastighets mätaren och varva mätaren började leva sitt eget liv, åkte helt ner till 0 fast jag höll en hastighet på 110 =/ jag kände inget på mc men visarna bara snurrade runt =/ den gjorde så hela tiden nästa =( Och mil antals displayen blinkade i alla konstiga siffror och former på =/ Blev lite orolig först men eftersom mc:n för övrigt funkade bra så måste det vara nåt med det tekniska.
Någon som känner igen problemet? Om jag blir tvungen att ta in han på verkstan vart rekommenderar ni då? Ska testa med att låta honom stå inomhus (då han tyvärr stått ute en del) och vila lite...

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
testa att köra contact cleaner på kontakterna till mätarna, låter som ett fuktrelaterat problem. trist att du inte kan va med.. men blir ju fler dar

Tanja

Guest
testa att köra contact cleaner på kontakterna till mätarna, låter som ett fuktrelaterat problem. trist att du inte kan va med.. men blir ju fler dar

Mm, känns trist... har ju inte träffat riktigt alla IRL ännu ju.

Mm, jag får gå och köpa sån där contact cleaner imorgon då... var hittar man det enklast :va cykel och mc hörnan eller?

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
jo lr mekonomen, men ta ledigt från det du är upptagen med och kör hoj istället :)

Tanja

Guest
Hade mer än gärna gjort det, är helt ledig imorgon, men min kille kommer till Gotland imorgon. Har lovat att hämta honom från flyget kl 18.40 och jag bor typ 35 min från Visby. Så hur jag än vrider och vänder på allt så hinner jag inte hem och byta bilen mot hojen.
Funderar däremot lite på att möta upp er med bilen vid 18 så att jag får lite ansikten på er och bara säga hej :D

jo lr mekonomen, men ta ledigt från det du är upptagen med och kör hoj istället :)

Axel W

Våga va posör
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
Mv Agusta F4 1000RR 2012 Ducati 848 2009
Tack för en trevlig runda (hoppas vi inte sinkade för mycket) ser fram emot nästa tur :)

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
tack själv! de va skoj att komma ut lite och sträcka på hojjen :) hoppas på fint väder nästa vecka!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...