Visby/Gotland

Tanja

Guest
Jag hade ju oxå velat åka igår.... Jag såg er när ni åkte i rondellen vid shell och det gjorde ju inte saken bättre när man själv satt i bilen... Tänkte direkt åh.. jag vill oxå åka mc.... Men som sagt det får bli en annan gång.
Hoppas vi syns på måndag på gokarten kl 17 vore super kul om ni kom dit :) Vill juh träffa er IRL.
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
En fråga bara,,bor 3km norr om Hemse och vid ca 20,50 onsdag så passerade en sportis med två st på söderut,,tror föraren hade ett vitt ställ och stannar på Hemse eller strax norr om....och ta detta på rätt sett nu för jag har själv kört som ett svin när jag hade R1or bla Hemse-Bilcity-Hemse på 45min,averkat många kurviga vägar i alldeles för hög fart runt om på ön,,en sporthoj ska köras som en sporthoj,,,,,mitt tips är att inte göra så mycke väsen av sig som den gjorde i onsdags med att dämpa ljudet,,med det ljudet drar du ögona på dig direkt oavs fart........ett tips bara
förövrigt så har jag börjat lite smått att leta väghoj igen nu när det är ett gäng som kör.

Tingen
 

Axel W

Våga va posör
Gick med
31 Aug 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Mv Agusta F4 1000RR 2012 Ducati 848 2009
Det måste varit mig du såg. Jag har aldrig tänkt på att den låter specielt mycket, för det ända som är gjort med den är ett vanligt Yoshimura slipon. Men din omtanke är noterad.
:)
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
Phu,,tur att du förstod att det va vänligt menat,fick mycke skit oförtjänt i bland pga ljudet

vart bor du???det låt som du stanna nära mig


Det måste varit mig du såg. Jag har aldrig tänkt på att den låter specielt mycket, för det ända som är gjort med den är ett vanligt Yoshimura slipon. Men din omtanke är noterad.
:)

Jag åker bara bana,,,sjysst o sjysst efter ett antal 1000 varv så blir den också tråkig
 
Last edited:

Axel W

Våga va posör
Gick med
31 Aug 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Mv Agusta F4 1000RR 2012 Ducati 848 2009
Ne klart jag inte tog illa upp! Lätt att man glömmer bort att man kan störa andra när man själv har roligt :D
Bor i Hemse.
 

Axel W

Våga va posör
Gick med
31 Aug 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Mv Agusta F4 1000RR 2012 Ducati 848 2009
Varför undrar du det? Sugen på att köpa min hoj eller ? ;)
 

Tomas TL1000R

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Romakloster
Hoj
Suzuki TL1000R-00
Körning i helgen!????

Hej alla glada! Vill ta en sväng i helgen som sagt. Regn är ju inte ett alternativ som jag ser det utan uppehåll och OKEJ räcker för mig.

Hör av er på tråden eller varför inte ring 0707644064 jag är inte omöjlig. Plats kan vi ju alltid bestämma då. Vi hörs!
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
2st DKW 250rt-52 suzuki tr 125-83 Suzuki gsx 1400-03
Tänkte åka en sväng imorrn om de inte regnar.
Nån som hakar på?:banana
Tiden är halv elva vid shellrondellen
 
Last edited:

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Hmm, oki, då finns det fler än 1 cbr runt hemske dåra, varför flyttat till hemse, hockey lr?
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Hmm, oki, då finns det fler än 1 cbr runt hemske dåra, varför flyttat till hemse, hockey lr?

haha... trodde Hemske var metropolen på ön kanske eller så kan man ju plugga foto på folkan där ute...

Hur går mc körningen för dig då Honken78? Trotsar du vädret så det blir några mil eller?
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
haha... trodde Hemske var metropolen på ön kanske eller så kan man ju plugga foto på folkan där ute...

Hur går mc körningen för dig då Honken78? Trotsar du vädret så det blir några mil eller?

hehe, de kan bara va hockey, folkan lr bara ren slapphet som gör att man väljer hemske, brudar finns de ju inga så det kan inte va orsaken till flytt hit^^
joo fan några mil har det blivit, men vädret är ju inte direkt med oss om jag säger så, men ca 70 mil har det blivit på dom få dagar det varit dugligt väder iafall, sj då, är ni ute å far runt visby nått? ni får väl ta en sväng söderut nån dag vetja, ner till majstre å käka lr nått=)
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
hehe, de kan bara va hockey, folkan lr bara ren slapphet som gör att man väljer hemske, brudar finns de ju inga så det kan inte va orsaken till flytt hit^^
joo fan några mil har det blivit, men vädret är ju inte direkt med oss om jag säger så, men ca 70 mil har det blivit på dom få dagar det varit dugligt väder iafall, sj då, är ni ute å far runt visby nått? ni får väl ta en sväng söderut nån dag vetja, ner till majstre å käka lr nått=)

Jodå några mil lite då och då blir de allt. Körning på cartbanan på måndag!
Har varit en hel del med smc nu ett tag. Diverse avrostningar och vårrally mm.
Ja jag kommer nog köra lite söderut för vi har ju stugan där nere..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top