Visby/Gotland

Synnis

Synnis
Gick med
13 Nov 2005
Ort
Vänge
Hoj
XR 600 CRF 450 Suzuki K1
Tänkte bara kolla hur många som fortfarande kör? Känns som alla på denna tråd gått i ide. Så? Vad har ni för status på hojen? Kör ni? Gått i ide? Kraschat?

Nej för fan, jag körde hela helgen som var. Nu har jag arbetstider som inte gör det möjligt att köra dagtid.Nästa tor-sön är jag ledig om det är någon som vill hänga på. Min cykel är påställd året om.
 

Sancho Panza

Sancho Panza
Gick med
8 Jul 2008
Ort
Lau
Hoj
Gsxr 1000, -06 +KTM 525 -07
Tänkte bara kolla hur många som fortfarande kör? Känns som alla på denna tråd gått i ide. Så? Vad har ni för status på hojen? Kör ni? Gått i ide? Kraschat?

Nejdå, de e ännu bana kvar i år. licenskurs anderstorp i helgen o motarden e påställd hela vintern Finns inget dåligt väder bara dåliga..
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Tänkte bara kolla hur många som fortfarande kör? Känns som alla på denna tråd gått i ide. Så? Vad har ni för status på hojen? Kör ni? Gått i ide? Kraschat?

var ute å körde nyss, blåser som fan så man får använda hela vägbanan idag^^ är ledig i helgen om du vill ut nått

pezon, inte visste jag att du var sån banåkare inte, tävlar du nått lr??
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
om alla skall vänta på att alla andra anmäler sig så lär vi inte bli många. För att detta skall gå att genomföra måste vi ha ihop ett vissta antal anmälningar. Så anmäl dig nu så blir det en till på listan närmare målet:yoparty
Anmäld

Nejdå, de e ännu bana kvar i år. licenskurs anderstorp i helgen o motarden e påställd hela vintern Finns inget dåligt väder bara dåliga..
Synd att inte GR är mc ok,,annars kunde vi ha haft kursen där
 
Last edited:

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Jag kör fortfarande. körde någon timme på förmiddagen idag senast. efter jag skrev upp för B-kortet och klara de :D :banana
börjar dock titta på någon vinterförvaring för hojen. den står juh ute och vill inte ha den ute när det börjar bli minus grader :(
vet dock inte var jag skall göra va den. någon som har ett tips?
 

Tanja

Guest
Nice att se att så många fortfarande kör :D
Kristian; Grattis, körde du upp oxå eller när ska du göra det?!
Sancho Panza; Har vi träffats?
Hoken78; Varför du inte ringa mig för när du åker ut? :p
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Nice att se att så många fortfarande kör :D
Kristian; Grattis, körde du upp oxå eller när ska du göra det?!
Sancho Panza; Har vi träffats?
Hoken78; Varför du inte ringa mig för när du åker ut? :p

men jag körde bara till å från jobbet så jag var inte ute på någon nöjestripp tanja, ledig i helgen men då jobbar ju du, sen är jag ledig tor & fre nästa vecka, kan ju hoppas de är väder då, tror inte sancho "Pezon" har vart med ute å kört, inte när jag vart med iafall, vi får la bjuda med han nån gång lau bo som han är=)
 

Tanja

Guest
cbr600visby: Har du sålt hojen?! Vad blir det för nåt istället?! :)

Hoken78: Är du RIKTIGT säker på att det inte var nån nöjestripp??! :gnissla :D Japp, jag jobbar i helgen, sicken koll du har :) (vi har ju i o f sig öppet enbart fre-sön ;))
Jag är oxå ledig på torsdag, prel. boka den dagen för nöjestripp :D :tummenupp
 

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
cbr600visby: Har du sålt hojen?! Vad blir det för nåt istället?! :)

Hoken78: Är du RIKTIGT säker på att det inte var nån nöjestripp??! :gnissla :D Japp, jag jobbar i helgen, sicken koll du har :) (vi har ju i o f sig öppet enbart fre-sön ;))
Jag är oxå ledig på torsdag, prel. boka den dagen för nöjestripp :D :tummenupp

Japp tog B-kortet i torsdags :D så nu letar man bil :)
hör av dig när du e ute och kör finns en stor möjlighet jag e på. msn får passa på nu innan snön kommer
 

Tanja

Guest
GRATTIS KRISTIAN FÖR B KÖRKORTET!!!! :banana :banana :banana


Jag är ledig mån-tors varje vecka året ut. Min mamma kommer till ön idag och stannar här till på onsdag, så det blir inte så mycket mc körning för min del förrän på torsdag. Hoppas vädret blir bra då :D
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
cbr600visby: Har du sålt hojen?! Vad blir det för nåt istället?! :)

Hoken78: Är du RIKTIGT säker på att det inte var nån nöjestripp??! :gnissla :D Japp, jag jobbar i helgen, sicken koll du har :) (vi har ju i o f sig öppet enbart fre-sön ;))
Jag är oxå ledig på torsdag, prel. boka den dagen för nöjestripp :D :tummenupp

hehe, klart det var lite nöjestripp, men som sagt det var bara till jobbet å tibax, fölåt, skall säga till nästa gång^^
blir bra de, då säger vi till väderkärringarna att det skall va fint på tors, men messa på ons så bestämmer vi mer:banana
 

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
GRATTIS KRISTIAN FÖR B KÖRKORTET!!!! :banana :banana :banana


Jag är ledig mån-tors varje vecka året ut. Min mamma kommer till ön idag och stannar här till på onsdag, så det blir inte så mycket mc körning för min del förrän på torsdag. Hoppas vädret blir bra då :D

Tackar! :)
 

JohneJ

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2009
Ort
Visby
Hoj
Triumph Street Triple -08
Jag kör fortfarande. körde någon timme på förmiddagen idag senast. efter jag skrev upp för B-kortet och klara de :D :banana
börjar dock titta på någon vinterförvaring för hojen. den står juh ute och vill inte ha den ute när det börjar bli minus grader :(
vet dock inte var jag skall göra va den. någon som har ett tips?

Jag hyr ett garage tillsammans med några polare, vi har lediga platser för förvaring/mek om du är intresserad.
Garaget är i visby.
 

Tomas TL1000R

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Romakloster
Hoj
Suzuki TL1000R-00
Höst tripp månne!

Lång tajm no sin! Kan tänka mig en att åka lite hoj när någon har lust. Ring 0707644064 för tidsbokning OBS fika är minst lika viktigt som att köra 80, dessutom är det ett krav att vi fikar (jag är väl ingen Messerschmitt för det?):D
 

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Jag hyr ett garage tillsammans med några polare, vi har lediga platser för förvaring/mek om du är intresserad.
Garaget är i visby.
Låter intressant! vad kostar det i månaden?

Lång tajm no sin! Kan tänka mig en att åka lite hoj när någon har lust. Ring 0707644064 för tidsbokning OBS fika är minst lika viktigt som att köra 80, dessutom är det ett krav att vi fikar (jag är väl ingen Messerschmitt för det?):D
Tjena Tomas! bara att höra av dig när du vill köra lite jag e fortfarande arbetssökande så jag har lite tid på dagarna. 0739-881245
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top