Detsamma! och god fortsättning!God jul!!!
Tänkte bara kolla om det finns fler än jag som tänkt åka till Sthlm på mc mässan i jan? Vore kul att gå dit tillsammans i så fall
Min mormor dog igår Det blir begravning den 29 jan i Finland, vilket innebär att det blir ingen mc mässa för min del
Min mormor dog igår Det blir begravning den 29 jan i Finland, vilket innebär att det blir ingen mc mässa för min del
Min mormor var en glad liten dam nästan 93 år ung. Visst är det jobbigt när någon i ens närhet går bort, men vi har alla det ödet framför oss. Hon fick ett långt och lyckligt liv. Hon var "bara" dålig i en månad innan hon dog.
Jag har lovat min mamma att jag ska hålla tal på begravningen (mamma ville så gärna att jag skulle göra det). Sen insåg jag att de måste juh hållas på finska :O Så nu håller jag på att fin justera min finska
hehe jo hade inte varit dumt med att få köra lite. man sitter och läser på SH för att dämpa suget samt kollar lite filmer på youtube som folk har lagt uppÅh, vad jag LÄNGTAR till våren... Jag startade upp hojen idag, snacka om att strö salt i såren... Nu vart man bara ännu mer sugen på att köra hoj
Hur gör ni andra för att dämpa ner hoj suget?!
Åh, vad jag LÄNGTAR till våren... Jag startade upp hojen idag, snacka om att strö salt i såren... Nu vart man bara ännu mer sugen på att köra hoj
Hur gör ni andra för att dämpa ner hoj suget?!
Fusk!!!!Jag kör ;-) Satt på sommardäcken och lekte hjullyft genom stan. Sen kom d lite grus och is så då fick man hänga ut benet och låta bakhjulet kliva ur spår ;-) Se om d håller sig varmt Lr om d kommer mer snö. Är skönt om ja slipper sätta på vinterdäck igen.
BTW Ja är tebax på ön igen, hur länge d vet man aldrig.
Någon mer som vill ruska av sig vinterdammet och bara chilla och leka lite så hör av er 073 580 33 88. Ja kör imorrn om d e plusgrader. Troligtvis dagen efter det me, den efter det me om ja länner mig själv
Jag kör ;-) Satt på sommardäcken och lekte hjullyft genom stan. Sen kom d lite grus och is så då fick man hänga ut benet och låta bakhjulet kliva ur spår ;-) Se om d håller sig varmt Lr om d kommer mer snö. Är skönt om ja slipper sätta på vinterdäck igen.
BTW Ja är tebax på ön igen, hur länge d vet man aldrig.
Någon mer som vill ruska av sig vinterdammet och bara chilla och leka lite så hör av er 073 580 33 88. Ja kör imorrn om d e plusgrader. Troligtvis dagen efter det me, den efter det me om ja länner mig själv
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|