Var en höjdare utan like i SMC västs regi med öns alla eldsjälar närvarande. Fick överta Ingvars plats i söndags. Tack så innerligt för din generositet Ingvar. Körde alltså två dagar med instruktörer som var ypperliga speciellt Jens från Göteborg som hade ett visst tålamod med mig och min körning. Däremot hände det något på måndagen och jag sänkte säkert varvtiderna med 10-15 sek skulle jag tro. Helt plötsligt vågade jag gå på riktigt mycket fast tekniken inte är i närheten av perfekt. Tack till Fredrik (Rauken) för goa tips och snabb körning. Han lägger inte ner så mycket men fort gick det. Det ända jag kan slå honom i är den grenen (väntar på dementi).
Jag kan tyvärr inte imorgon jag jobbar då... Men tänkte ta en heldag på hojen på fredag, nån som vill hänga med nån timme?! Alla turister är oxå välkomna att höra av sig kram kram
Jag kan tänka mig att skjuta på det en timme dvs kl 19:00
Long time Axel. har du fått sålt hojen än?Yes hojen är såld och ny införskaffad
vad blev det för ny??
Det blev en gsxr 750 ist
Sweet^^ årsmodell?
Är det någon som är sugen på att köra på g-ringen i morgon lör? Tänkte ge mig upp om vi blir fler.
Är det någon som är sugen på att köra på g-ringen i morgon lör? Tänkte ge mig upp om vi blir fler.
Ca 12 kan det va något eller lite senare.
Ca 12 kan det va något eller lite senare.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|