Vad skulle ni säga passar bäst på Gotland motard eller sporthoj?
Vad skulle ni säga passar bäst på Gotland motard eller sporthoj?
Tror rätt mycket folk tyvärr är upptagna just nu.. sedan så var juh nätet nere här på gotland häromdagen. jag har tyvärr med varit upptagen idag.Ingen Är alla upptagna med sthlmsveckan lr?
Köra ikväll nån?? 18:30 shell
Köra ikväll nån?? 18:30 shell
jag hänger på innan jag får körförbud, syns ikväll vid shell 18,30.
en varning för vilt på vägarna. även hare kan ställa till det
en av oss igår körde på en hare och gick omkull som tur var klarade han sig utan alvarligare skador,shock skrubbsår brutet finger och grova blåmärken efter 70m rullande. tur att fler inte krockade vid tillfället vilket var väldigt nära o hända (håll avstånd kan man säga). motorcykeln var inte körbar efter, och fick fraktas med släpvagn hem.
se fan upp
en varning för vilt på vägarna. även hare kan ställa till det
en av oss igår körde på en hare och gick omkull som tur var klarade han sig utan alvarligare skador,shock skrubbsår brutet finger och grova blåmärken efter 70m rullande. tur att fler inte krockade vid tillfället vilket var väldigt nära o hända (håll avstånd kan man säga). motorcykeln var inte körbar efter, och fick fraktas med släpvagn hem.
se fan upp
Vilken stackare var de som vart omkull??
Jag har i dagarna varit centimeter från både fasan och en katt. (Man bör nog inte köra med tonat visir vid nattkörning)
Körförbud?? Varför de??
Det va jag som fick smaka på HAR stek.
Är ganska glad att ha alla lemmar kvar på kroppen utan massa stygn och karlsson klister.
Stort tack till er som var med och körde som hjälpte till med allting, cbr600 hoppas du fick några bra bilder på kräket och dess ungar som man kan få se sen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|