Visby/Gotland

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Ja asså att kalla nån dum i huvudet för att lagt upp bilder på ett roadkill som har med en liten olycka att göra, är ju lite i det grövsta laget va? Visst kan det vara så att man inte gillar synen av döda djur men fan... Finns ju värre saker att skåda.. Du skulle varit med på färjan igår! ;) hällre 1 död kanin På bild än 100 kexande människor runt omkring dig!
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
@Ägge och Miami: Ta de inte så hårt. Bilderna är ju borta nu så jag tycker vi kan glömma det nu.

@ er andra: Varför inte be snällt om att ta bort bilderna och vara trevliga istället för att kalla någon "dum i huvudet" mm. Är väl bara att "skrolla" förbi bilderna och be snällt om att ta bort dem ifall det stör så mycket.
 
Last edited:

Miami

Ny medlem
Gick med
22 May 2010
Ort
Skogen
Hoj
Honda Cbr 900rr
@Ägge och Miami: Ta de inte så hårt. Bilderna är ju borta nu så jag tycker vi kan glömma det nu.

@ er andra: Varför inte be snällt om att ta bort bilderna och vara trevliga istället för att kalla någon "dum i huvudet" mm. Är väl bara att "skrolla" förbi bilderna och be snällt om att ta bort dem ifall det stör så mycket.

No hard feelings, kanske inte var de i det smartaste laget att lägga upp dom bilderna men jag hade faktiskt ingen hel bild på haren, och man vill ju endå visa vad man kört på tycker jag ellah? :D
Sen får lille Keno skriva vad han vill.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Fy fan är du helt jävla dum i huvudet!? Vem fan lägger ut sådanna bilder - eller vem fan TAR KORT på sådant!?

Bra att det gick ok för dej, men du måste ju VARA HELT DUM I HUVUDET!!!

Välkommen till verkligheten. Är det så hemskt och främmande för dig borde du ta ett snack med dina överbeskyddande föräldrar.

No hard feelings, kanske inte var de i det smartaste laget att lägga upp dom bilderna men jag hade faktiskt ingen hel bild på haren, och man vill ju endå visa vad man kört på tycker jag ellah? :D
Sen får lille Keno skriva vad han vill.

såg inget konstigt med de där bilderna. Det är ju så det ser ut LickSåM.
 
Last edited:

Miami

Ny medlem
Gick med
22 May 2010
Ort
Skogen
Hoj
Honda Cbr 900rr
såg inget konstigt med de där bilderna. Det är ju så det ser ut LickSåM.[/QUOTE]

Var lite så jag kände när jag la ut dom, men tydligen inte för vissa :tungan
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Man väljer väl själv om man vill studera bilderna eller bara "skrolla" förbi dem.
 

Keno

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2008
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha R6 -01
Tyckte det var sjukt att lägga ut bilder på en klyvd hare och hennes ungar som tidigare hade legat i hennes mage men nu låg längs vägen. Som att han tyckte det var en kul grej? Man ska visa respekt. Punkt.

Färdigt tjafsat :sissy
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
hehe ffs qvinna, det sjuka i det hela är ju inte bilderna utan att det första du tänkte var att "han den lilla jäveln måste ha lagt ut dom där bilderna BARA för nöjes skull, vilket as" gå till en hjärnskrynklare å berätta hur du tänker så får du säkert en diagnos^^
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Okej nu sitter jag och småler lite när jag läser inläggen om bilderna MEN...
Bilderna är nu borta och tycker nästan att det är slutdiskuterat om den saken.
Alla kan vi tycka olika om saker men man behöver inte kalla någon för dumhuvud för det.

Kan vi inte bara sätta en punkt angående bilderna nu och vara snälla mot varandra.

Make love not war!
 

JohneJ

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2009
Ort
Visby
Hoj
Triumph Street Triple -08
Okej nu sitter jag och småler lite när jag läser inläggen om bilderna MEN...
Bilderna är nu borta och tycker nästan att det är slutdiskuterat om den saken.
Alla kan vi tycka olika om saker men man behöver inte kalla någon för dumhuvud för det.

Kan vi inte bara sätta en punkt angående bilderna nu och vara snälla mot varandra.

Make love not war!

Låter bra, nu inriktar vi oss på morgondagen istället!
Det verkar bli hyfsat väder, så det finns ingen ursäkt för att inte komma till BKK på gocartbanan :banana

Jag ska bara lösa ett litet problem, nämligen att jag jobbar till 18:20 :mad:
 

Miami

Ny medlem
Gick med
22 May 2010
Ort
Skogen
Hoj
Honda Cbr 900rr
Tyckte det var sjukt att lägga ut bilder på en klyvd hare och hennes ungar som tidigare hade legat i hennes mage men nu låg längs vägen. Som att han tyckte det var en kul grej? Man ska visa respekt. Punkt.

Färdigt tjafsat :sissy

HAHA måste bara avsluta.
Ska jag visa respekt för ett pucko till hare som gav mig massa smärta och dyra kostnader på cykeln?
Vakna gosse lilla, tänk innan du skriver. Ämnet avslutat.
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Låter bra, nu inriktar vi oss på morgondagen istället!
Det verkar bli hyfsat väder, så det finns ingen ursäkt för att inte komma till BKK på gocartbanan :banana

Jag ska bara lösa ett litet problem, nämligen att jag jobbar till 18:20 :mad:

När kan du vara där ute då tror du?
Inskrivning från 18 men teorin börjar 1830 om du inte varit med i år på den för om du varit med en gång behöver du ej gå den igen.

Jag är där strax innan 1800 iaf och hoppas på en fin o rolig kväll!
 

Miami

Ny medlem
Gick med
22 May 2010
Ort
Skogen
Hoj
Honda Cbr 900rr
Ingen som har ett par depåstöd till salu? Eller är det bara mc hallen och löken som säljer dom här nere?
 

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Ingen som har ett par depåstöd till salu? Eller är det bara mc hallen och löken som säljer dom här nere?

beställ från jula vetja, billigt å helt ok stöd å jag tror dom har fraktfritt om du typ köper över 500kr, stödet kostar 299
 

KinOO

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2009
Ort
oak island
Hoj
Rc8R-11 & Crf 450-07
Ja asså att kalla nån dum i huvudet för att lagt upp bilder på ett roadkill som har med en liten olycka att göra, är ju lite i det grövsta laget va? Visst kan det vara så att man inte gillar synen av döda djur men fan... Finns ju värre saker att skåda.. Du skulle varit med på färjan igår! ;) hällre 1 död kanin På bild än 100 kexande människor runt omkring dig!

Håller med dig, var oxå på färjan igår jävlar vad det gungade, måste vart er jag såg när jag satt i kön till båten, fick hoj abstinens direkt :rolleyes:
jobbigt att sitta i bilen när man möter så många sköna hojar här på ön. :gnissla

/KinOO
 

Miami

Ny medlem
Gick med
22 May 2010
Ort
Skogen
Hoj
Honda Cbr 900rr
beställ från jula vetja, billigt å helt ok stöd å jag tror dom har fraktfritt om du typ köper över 500kr, stödet kostar 299

Är lite trött på att beställa hela tiden =( men man har väll inget val om man vill åt överenskomliga priser.
Men jula funkar nog, man kan ju inte beställa från biltema om jag inte minns fel
 
Last edited:

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Ort
gotland
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Är lite trött på att beställa hela tiden =( men man har väll inget val om man vill åt överenskomliga priser.
Men jula funkar nog, man kan ju inte beställa från biltema om jag inte minns fel

Mm, de är nackdelen med gotland, å skall man köpa på nån av våra två mc butiker så kostar det, lite för mycke ibland, tyvärr finns julas bara med plast/gymmi plattor, vilket funkar, å skulle du vilja ha klykor istället nån dag så passar biltemas helt purfa, iafall till julas Art.nr: 601043=) stämmer bra de, bt har ingen internet butik=/
 
Last edited:

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Håller med dig, var oxå på färjan igår jävlar vad det gungade, måste vart er jag såg när jag satt i kön till båten, fick hoj abstinens direkt :rolleyes:
jobbigt att sitta i bilen när man möter så många sköna hojar här på ön. :gnissla

/KinOO


haha det är mäjligt det var vi, för jag å brorsan var dom ända med "sporthoj" då, det var 2-3 till men dom hade bara nån form av customslädar ;<

ps. hörde ni också han som tokspydde nästan hela resan? :p i det högsta laget också :D:tummenupp
 

Kristian.gbg

&#12458;&#12540;&#12488;&#12496;&#12452;
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
haha det är mäjligt det var vi, för jag å brorsan var dom ända med "sporthoj" då, det var 2-3 till men dom hade bara nån form av customslädar ;<

ps. hörde ni också han som tokspydde nästan hela resan? :p i det högsta laget också :D:tummenupp

Aha det var du stod brevid mig uppe på Öster idag kände nämligen inte igen den. snygg hoj!
 

Miami

Ny medlem
Gick med
22 May 2010
Ort
Skogen
Hoj
Honda Cbr 900rr
Mm, de är nackdelen med gotland, å skall man köpa på nån av våra två mc butiker så kostar det, lite för mycke ibland, tyvärr finns julas bara med plast/gymmi plattor, vilket funkar, å skulle du vilja ha klykor istället nån dag så passar biltemas helt purfa, iafall till julas Art.nr: 601043=) stämmer bra de, bt har ingen internet butik=/

Jag tror det är biltemas variant jag söker :)
Men om nån endå vill bli av med sina gamla stöd så hoppas jag att man blir kontaktad omgående :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top