Visby/Gotland

Tomas TL1000R

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Romakloster
Hoj
Suzuki TL1000R-00
Tomas - vi kör gärna, oavsett dag. Messa eller skriv ett inlägg här så hänger vi på.

Vi tänkte iaf köra ikväll, 18:30 vid Shell?

Det låter ju fantastiskt, jag är hel ledig i helgen. Skulle vara buskul att köra upp en tank o givetvis fika nånstans på vägen. Jag har ditt o Max nummer. Vi kan väl höras!
 

Banditan

!Fast - !Fearsome - Female!
Gick med
2 May 2003
Ort
Visby
Hoj
Ducati 996
Det låter ju fantastiskt, jag är hel ledig i helgen. Skulle vara buskul att köra upp en tank o givetvis fika nånstans på vägen. Jag har ditt o Max nummer. Vi kan väl höras!

Lördag eftermiddag kanske? Förmiddagen är det MC-besiktning och söndag Vårrally, och vi ska vara behjälpliga vid båda tillfällena. Men slå en signal så snackar vi ihop oss :tummenupp
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Imorgon är det vårrally!
Start roma kl 10.00.
Hoppas att man får se någon där ute iaf.
 

Tomas TL1000R

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Romakloster
Hoj
Suzuki TL1000R-00
Jag vill tacka Martina, Max, Anna och Stellan för en skön tur idag med avslutande fika hos M&M. Det gör vi om, ha de!
Kan tänka mig att det lät rätt gött när vi for fram, 3 V-twin(Ducke är L-twin jag vet) och ett slip-on på en radfyra. Själv hade jag öronproppar så själv missade jag skönsången!
 

Banditan

!Fast - !Fearsome - Female!
Gick med
2 May 2003
Ort
Visby
Hoj
Ducati 996
Ja det var kuuuuul :tummenupp

Jag vill tacka Martina, Max, Anna och Stellan för en skön tur idag med avslutande fika hos M&M. Det gör vi om, ha de!
Kan tänka mig att det lät rätt gött när vi for fram, 3 V-twin(Ducke är L-twin jag vet) och ett slip-on på en radfyra. Själv hade jag öronproppar så själv missade jag skönsången!
 

Banditan

!Fast - !Fearsome - Female!
Gick med
2 May 2003
Ort
Visby
Hoj
Ducati 996
Sporthojstur 23 maj

Hej alla glada,
Alla sporthojar på ön har fått en inbjudan från Vulcan Riders. De vill gärna se oss på sin ondagskörning "Sporthoj Special".

"Vad är detta" tänker du nu, "aldrig att jag kör kolonn i max 50km/h..."

Det är som så att de har full förståelse för att man vill köra motorcykel på olika sätt, men eftersom vi alla är hojåkare vill de gärna mingla med oss ändå. Tanken är därför att vi kör en egen tur i vårt tempo men vi avslutar på samma fikaställe som de andra.
Kanonidé som gör att man kan förena både kul hojkörning och trevligt mingel! Perfekt sätt även om man är många kompisar som kör i olika hastighet, tycker man det ena alternativet går för långsamt/fort kan man köra med det andra, och ändå mötas upp på slutet.

Så vad gäller nu för Sporthojsturen den 23 maj?
Jo vi samlas som vanligt vid Shell, Sliterondellen i Visby kl 18:30, men sen åker vi ner till hamnen där vi möter upp en företrädare för Vulcan för att få information om fikastället för att sedan köra vår tur.

Vi ses!
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
2st DKW 250rt-52 suzuki tr 125-83 Suzuki gsx 1400-03
Ser ut o bli kul hoppas vi blir några st.
Hej alla glada,
Alla sporthojar på ön har fått en inbjudan från Vulcan Riders. De vill gärna se oss på sin ondagskörning "Sporthoj Special".

"Vad är detta" tänker du nu, "aldrig att jag kör kolonn i max 50km/h..."

Det är som så att de har full förståelse för att man vill köra motorcykel på olika sätt, men eftersom vi alla är hojåkare vill de gärna mingla med oss ändå. Tanken är därför att vi kör en egen tur i vårt tempo men vi avslutar på samma fikaställe som de andra.
Kanonidé som gör att man kan förena både kul hojkörning och trevligt mingel! Perfekt sätt även om man är många kompisar som kör i olika hastighet, tycker man det ena alternativet går för långsamt/fort kan man köra med det andra, och ändå mötas upp på slutet.

Så vad gäller nu för Sporthojsturen den 23 maj?
Jo vi samlas som vanligt vid Shell, Sliterondellen i Visby kl 18:30, men sen åker vi ner till hamnen där vi möter upp en företrädare för Vulcan för att få information om fikastället för att sedan köra vår tur.

Vi ses!
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
2st DKW 250rt-52 suzuki tr 125-83 Suzuki gsx 1400-03
De ser mörkt ut. Skippar nog körningen ikväll.
Är ledig nu 4dagar så hojta till om nån vill ut på en sväng.:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top