Supermoto skrev:Då kan jag lägga upp filmen på när Ebbe kraschar min nya hoj där oxå va?
Otippat!
Supermoto skrev:Då kan jag lägga upp filmen på när Ebbe kraschar min nya hoj där oxå va?
Ebbe skrev:Otippat!
TomK skrev:Ja, du har väl aldrig gjort marksyningar ?
(Jepp, Bring it on! Jag har ca 20GB disk ledigt just nu)
Supermoto skrev:Tror jag har tre eller fyra tävlingar inspelade.
IP blir svårt att meddela för jag har dynamisk IP hemmavid men du har säkert nån lösning. Jag själv är rätt n00b på sånt här numera efter att ha varit utan nätet i fyra år Är väl bara att du sätter upp ett konto åt mig. Kör smartftp hemma.
A just fan. Glömde.TomK skrev:Såååå... har du filmerna redo ? Servern ligger bara och väntar på uppladdning
Det tog en stund för mig oxå men till slut så....ozeo skrev:ohh tänka om man fick nå lösen nångång då så man kommer in där...mmm
Supermoto skrev:A just fan. Glömde.
Jag, och filmerna, finns sedan en tid tillbaka på SH's DC-hub. Tänkte att det räcker med det. Leta efter [BBB]Supermoto där så finns massa motardgrejs mm.
Supermoto skrev:A just fan. Glömde.
Jag, och filmerna, finns sedan en tid tillbaka på SH's DC-hub. Tänkte att det räcker med det. Leta efter [BBB]Supermoto där så finns massa motardgrejs mm.
Inte där just nu iaf.... Men den kan ju dyka upp.Tur du påminde migHeda skrev:Hm, finns det någon strippfilm oxå? Eller har du delete-at den
Eller tog du bara kort ?
Muhahhaha
Supermoto skrev:Inte där just nu iaf.... Men den kan ju dyka upp.Tur du påminde mig
Fast de är i ett lite knepigt format så det är inte alla spelare som klarar dem. Men jag kan lägga dit en spelare som klarar det formatet oxå....
Supermoto skrev:Det tog en stund för mig oxå men till slut så....
Om ni säger till innan så skulle väl jag kunna sätta upp en liten ftp-server för enstaka laddningar.
Inte en aning! Det är ju typ som att läsa manualen... FÖR TJEJER!!!!Heda skrev:Okej, annars ligger väl spelaren på skivan man får med tlfn va? Jag har ju några på jobbet lixom
Det har jag nog. Du kan ju kolla ikväll när jag kommit hem och slår på datorn. Har 2.5M upp så det borde gå rätt fort om allt stämmer i övrigt. Eller så kör vi ICQ. Jag kan tanka upp men inte ner (jävla router)ozeo skrev:har du nå bra motardrullar vill man alltid ha
Supermoto skrev:Inte en aning! Det är ju typ som att läsa manualen... FÖR TJEJER!!!!
VLC funkar har jag för mig om inte annat...
Det har jag nog. Du kan ju kolla ikväll när jag kommit hem och slår på datorn. Har 2.5M upp så det borde gå rätt fort om allt stämmer i övrigt. Eller så kör vi ICQ. Jag kan tanka upp men inte ner (jävla router)
Check! Grejar det...Fixx skrev:måndag den 29 november 2004
00:45 VM från Latina, Italien 9:e deltävlingen, hölls 13 november (01:15)
Någon som spelar in och lägger ut?
Jupp.. har tagit dom andra..... Jo.. klämmer ihopa de.. Ser skit skumt ut med media spelaren.. fungerar klockrent i vlcSupermoto skrev:Check! Grejar det...
Du har redan tagit några va?
Kom på en grej... Det KAN vara så att vissa spelarprogram klämmer ihop mina inspelningar lite, vet inte vad det beror på tyvärr.
Jag använder ett program från Home Theater för att spela in programmen och när man använder det för att spela upp så blir det såklart bra men som du säger blir det konstigt i t.ex mediaspelaren. Vet inte vilka fler det blir knas i tyvärr. Men skönt att de gick att glo på ändåFixx skrev:Jupp.. har tagit dom andra..... Jo.. klämmer ihopa de.. Ser skit skumt ut med media spelaren.. fungerar klockrent i vlc
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|