Super-Henkan
Dirt Rider
Jag och en kompis körde en gång med WCX det va den gången som en ducce åkte av vägen... tyckte det gick riktigt fint att köra med er... fast man aldrig hade kört på de vägarna... tyckte det var "touring" tempo...sen efter kraschen så vart det snigel fart... beror nog mäst på att man fick grusnoja... visst de va lite bus på motorvägen... men det va helt lungt och ok... De killarna jag snackade med när vi käka va riktigt sjyssta... tror att jag träffa en vid ett senare tillfälle...
Jag har inget problem med att folk burnar eller wheelar mitt istan... så länge de vet vad de sysslar med dvs. har kontroll...jag tycker själv det kan var kul att busa istan...och då gör jag det för mitt egnat nöjes skull...inte för att impa på folk eller andra knuttar...
Jag är inte med i någon klubb... jag kör oftast ihop med samma kompisar... det gör att man känner sig säker... Jag kör gärna igen med WCX igen när jag är i Gbg, mäst för att träffa nya bikers och snacka hoj och köra på ny vägar...
/Henrik
Ps. tack försenast... ni är välkommna till Sthlm och tracka ...
Jag har inget problem med att folk burnar eller wheelar mitt istan... så länge de vet vad de sysslar med dvs. har kontroll...jag tycker själv det kan var kul att busa istan...och då gör jag det för mitt egnat nöjes skull...inte för att impa på folk eller andra knuttar...
Jag är inte med i någon klubb... jag kör oftast ihop med samma kompisar... det gör att man känner sig säker... Jag kör gärna igen med WCX igen när jag är i Gbg, mäst för att träffa nya bikers och snacka hoj och köra på ny vägar...
/Henrik
Ps. tack försenast... ni är välkommna till Sthlm och tracka ...