WCX = BikerBoyz (ironi)

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
När jag är full så brukar jag pinka i folks brevlådor, då känner jag att jag är mig själv.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Och där tycker jag vi sätter punkt för den diskussionen för den här gången. Låt oss nu istället tillsammans bedja för att solen kommer, regnet håller sig borta, min hoj går igenom besiktningen och det inte visar sig att man har tomtar i trumpeten på testet på torsdag.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
soppatorsken skrev:
När jag är full så brukar jag pinka i folks brevlådor, då känner jag att jag är mig själv.

HAHA, ja det är sällan man känner sig så nöjd med sig själv som just då!

Och - släpp det här nu!! Säkerligen tycker Mr.Cap att pedofiler ska få resonera på samma sätt. Det förstår du väl! Mycket givande fråga...

Kramas i stället.. Eller ta en öl...
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
HanneZ skrev:
Ehh? Så du anser att du får bryta lagen för att du "är den du är"?

Tycker du att pedofiler ska resonera på samma sätt?

/ Hannes
Det handlar inte så mycket om pedofiler utan det handlar i grund och botten att varje människa är en självständig individ och skall få välja och stå för sina handlingar. Pedofiler ex. skadar andra människor fysiskt medans en burn inte gör det. Argumenten är många men helt onödiga då jag tycker att din jämförelse inte riktigt funkar i detta avseende. Att bryta mot lagen är upp till var och en. Hannez: du har brutit mot lagen många ggr så skippa såna inlägg i fortsättningen. Jag menar varför ska du kasta sten i ditt egna glashus. Mr Cap är en människa som gör vad han vill, gör han nåt som uppfattas som fel av andra så står han för vad han gjort, han är ingen som försöker slingra sig utan förklarar bara sin ställning till saker.

Mr Cap: En som gör vad han vill och står för sina handlingar.

//R
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Don Quixote skrev:
HAHA, ja det är sällan man känner sig så nöjd med sig själv som just då!

Och - släpp det här nu!! Säkerligen tycker Mr.Cap att pedofiler ska få resonera på samma sätt. Det förstår du väl! Mycket givande fråga...

Kramas i stället.. Eller ta en öl...
sluta gulla så mycket, du vet väl att nu e det krig:):):)

//R
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ravetrancer skrev:
Mr Cap: En som gör vad han vill och står för sina handlingar.
//R

Och är harmlös som få. Se bara på hans hoj. Han åker ju för faen omkring på kakmonstret själv och har blivit göteborgsbarnens nya favoritfarbror. Så är det och det är inget Cap kan skoja bort med hårda ord :D
 

HanneZ

Guest
Jaha, så när folk burnar o ligger på varvstopp så får inte små barn ont i öronen? Och när nån nisse stuntar o de hela resulterar till att nån annan ligger i diket.. Är inte det fysiskt smärta?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Äh, nu snackar vi brudar istället :banana
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
HanneZ skrev:
Jaha, så när folk burnar o ligger på varvstopp så får inte små barn ont i öronen? Och när nån nisse stuntar o de hela resulterar till att nån annan ligger i diket.. Är inte det fysiskt smärta?

Sluta nu Hannez. Du vet ju att det här inte leder nånstans. Du fiskar ju bara efter mer pajkastning och sånt har vi slutat med nu! :)
 

HanneZ

Guest
Absolut inte, jag har inte skaffat mig min uppfattning än bara! Folk som sätter sig själva före alla andra ogillar ja starkt. Och jag undrar just om det är så det ligger till
 

Mr. Cap

Stunta gör ont
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Fireblade -02
Visst väl att det skulle finnas några lustigkurrar som skulle kommentera mitt "jag är bara mig själv" :) Trodde jag för mycket när jag trodde ni skulle fatta vad jag menade? Jag sa så länge jag inte skadar någon annan. Om jag däremot burnar på stan så är det värsta som kan hända att jag förlorar körkortet eller iaf får böter. Visst jag har begått ett brott som dom flesta mc-åkare gör på ett eller annat sätt men har jag skadat någon?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
HanneZ skrev:
Jaha, så när folk burnar o ligger på varvstopp så får inte små barn ont i öronen? Och när nån nisse stuntar o de hela resulterar till att nån annan ligger i diket.. Är inte det fysiskt smärta?
kom med nått vettigt att säga istället, jag har skrivit tidigare i tråden att ingen i WCX drar varvstopp där folk kan få ont av det eller störas mer än vanligt. Om du vill säga nåt vettigt så varsågod, annars kan du låta bli tack.

//R
 

HanneZ

Guest
Mr Cap: Hur löjligt det än låter i dina öron kanske folk blir rädda, jag tycker ju det är fräckt men alla tycker inte som jag.

Ravetrancer: Jo jag läste de, och det du skrev om WCX i början av tråden verkade väldigt vettigt. Jag var tveksam till om Mr Cap verkligen hade samma syn på det hela. Och jag tycker det jag skriver är vettigt, och ja tänker fortsätta att skriva det jag tycker är vettigt till Swedie säger åt mig annat eller att jag blir hotad!

/ Hannes
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
HanneZ skrev:
Mr Cap: Hur löjligt det än låter i dina öron kanske folk blir rädda, jag tycker ju det är fräckt men alla tycker inte som jag.

Ravetrancer: Jo jag läste de, och det du skrev om WCX i början av tråden verkade väldigt vettigt. Jag var tveksam till om Mr Cap verkligen hade samma syn på det hela. Och jag tycker det jag skriver är vettigt, och ja tänker fortsätta att skriva det jag tycker är vettigt till Swedie säger åt mig annat eller att jag blir hotad!

/ Hannes
Problemet är att du har grillat kotletter i moskén; man får inte tycka att WCX beter sig olämpligt.
 

Mr. Cap

Stunta gör ont
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Fireblade -02
HanneZ skrev:
Jaha, så när folk burnar o ligger på varvstopp så får inte små barn ont i öronen? Och när nån nisse stuntar o de hela resulterar till att nån annan ligger i diket.. Är inte det fysiskt smärta?

Tror knappast ett barn får hörselskador av att någon burnar på varvstoppet. Inte för att jag skulle göra det om jag ser ett barn i närheten men du överdramatiserar det hela lite. Att någon annan ligger i diket p.g.a. mig finns det risk för men isf inte oskyldiga människor utan människor som förstår riskerna med att stå och titta på när jag tränar på stunts. Och dessa stunts tränar jag inte på i stan utan på ej trafikerade vägar bort från allt folk. OM sen folk ändå vill hänga med och träna med mig eller bara titta på och jag klotar och drar med någon så kan inte jag hjälpa det. Alla som tränar på bakhjul är medvetna om riskerna både när dom själva tränar och när någon annan klotar.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top