Bitar av de kan man sakna ibland
Bitar? Eller allt?
Man gör va man vill lixom! Sjukt coolt!..
Bitar av de kan man sakna ibland
En meningslös film om en totalt talanglös snubbe som snart kommer krascha alternativt orsaka en olycka.
RIKTIGT dålig hojkörning där han bevisar hur omogen han är...
För att inte tala om hur dåligt han är på att framföra hoj på väg...
Jaja, självutrensningstiden är här ett par månader framöver!!
Skulle inte bli förvånad över att filmmakaren för en egen tråd senare...
Då ska jag göra dom glada! Jag har helt skinnställ till 95 procent av min körning!Ett tips bara: ambulansen/brandkåren uppskattar när mc föraren har helt skinnställ på sig... Mycket lättare o plocka upp dom då
Men FÖR fan ge grabben lite credd, hur jävla cool och ansvarsfull var du när du var 16 då??? Dessutom åker du stunthoj, med andra ord tror jag inte en sekund på att du är såå jäkla regelrätt i trafiken!
Nej nu kramar vi varann och åker vidare
Jag är visserligen endast ett år äldre än Jesper man jag kan i alla fall bete mig och välja mina ställen jag vill leka eller gasa på och visar hänsyn till övriga trafikanter och inte bara kör på och tror att jag har blåljus på mitt fordon..
Det har väl inte med att göra om man åker regelrätt eller inte, det är snarare sättet han framför sitt fordon och ser ut som en jävla kamelryttare som har tunnelseende i stadstrafik och skär något hemskt i kurvor som är helt jävla skymda.
Jag är visserligen endast ett år äldre än Jesper man jag kan i alla fall bete mig och välja mina ställen jag vill leka eller gasa på och visar hänsyn till övriga trafikanter och inte bara kör på och tror att jag har blåljus på mitt fordon..
Det har väl inte med att göra om man åker regelrätt eller inte, det är snarare sättet han framför sitt fordon och ser ut som en jävla kamelryttare som har tunnelseende i stadstrafik och skär något hemskt i kurvor som är helt jävla skymda.
Men FÖR fan ge grabben lite credd, hur jävla cool och ansvarsfull var du när du var 16 då??? Dessutom åker du stunthoj, med andra ord tror jag inte en sekund på att du är såå jäkla regelrätt i trafiken!
Nej nu kramar vi varann och åker vidare
Creds för vad ?
"Grattis du beter dig som en idiot och lär inte överleva länge ?"
Är det den typen av "creds" du vill att vi ger honom ?
Han kanske är 16 rent fysiskt men mentalt verkar han ju knappt vara 12.
Han beter sig som han vore efterbliven gång på gång.
Han lär inte överleva länge till som han kör.
Han visar gång på gång en förbluffande förmåga att göra helt fel sak och att inte lära sig ett skit av sina misstag.
Är detta någon jag skulle vilja möta på gatan ? Nej verkligen inte.
Det enda bra med detta är att någon har tagit ifrån honom hojen så att han nu får köra moppe istället.
Med lite tur innebär det att han inte kör ihjäl sig själv eller någon annan.
men så som han beter sig lär det ju inte bero på att han inte försökt.
kort sagt ett riktigt jävla stolpskott.
och jag fattar hela grejen med att hänga här och försöka visa att man duger att hänga med vad han ser som "de stora grabbarna" i en rosa skimmrande överromantiserad version av "ghostrider vs the world".
Problemet är ju bara att om vi inte berättar vad han gör för fel och han inte lär sig fan så snabbt lär idioten inte överleva länge nog för att verkligen fatta hur verkligheten ser ut med antalet döda motorcyklister efter som de väljer fel. Som det är nu så har ett flertal berättat men grabben saknar förmåga att koppla ihop 1+1 och få det till 2 utan får det till något helt annat.
Så vad exakt är det vi skall ge honom creds för ?
Den dagen han gör saker rätt så lovar jag att jag skall ge honom creds för det.
En stilla undran, varför detta eviga pekfinger på kopplingen
En stilla undran, varför detta eviga pekfinger på kopplingen
Altså Har lungtnat ner mig enormt visst va kanske onödigt å vissa den där knäppa grejen med bussen å att jag logg å körde soppas snabbt i stan bredvid en spårvagnen!
Annars ser jag inga direkta idiot saker!
Jag är tacksam om ni andra som tänker fortsätta klaga å snacka massa tar det vi mejl till mig!
Bara å PM jag kommer svara på alla mejl!
Tack!..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|