Video We Are Scandalbeauties JJ(CBR)JJ

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
En meningslös film om en totalt talanglös snubbe som snart kommer krascha alternativt orsaka en olycka.
RIKTIGT dålig hojkörning där han bevisar hur omogen han är...
För att inte tala om hur dåligt han är på att framföra hoj på väg...

Jaja, självutrensningstiden är här ett par månader framöver!!
Skulle inte bli förvånad över att filmmakaren för en egen tråd senare...:dummer

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
En meningslös film om en totalt talanglös snubbe som snart kommer krascha alternativt orsaka en olycka.
RIKTIGT dålig hojkörning där han bevisar hur omogen han är...
För att inte tala om hur dåligt han är på att framföra hoj på väg...

Jaja, självutrensningstiden är här ett par månader framöver!!
Skulle inte bli förvånad över att filmmakaren för en egen tråd senare...:dummer

Inte fått ligga på länge eller?

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Erfarenhet...!!

Men seriöst jag skiter fullständigt i om det skiter sig för dig eller någon annan.
Men för din o andras skull hoppas jag att det bara kommer drabba mc föraren.

Ett tips bara: ambulansen/brandkåren uppskattar när mc föraren har helt skinnställ på sig... Mycket lättare o plocka upp dom då:tummenupp

Det är seriöst menat!! Försök iaf o tänka på dom som ska ta hand om skiten sen...

Mvh.../Yoshi

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
KTM 525 -05
Men FÖR fan ge grabben lite credd, hur jävla cool och ansvarsfull var du när du var 16 då???:arsele Dessutom åker du stunthoj, med andra ord tror jag inte en sekund på att du är såå jäkla regelrätt i trafiken!

Nej nu kramar vi varann och åker vidare:tuttar:banana

Jag är visserligen endast ett år äldre än Jesper man jag kan i alla fall bete mig och välja mina ställen jag vill leka eller gasa på och visar hänsyn till övriga trafikanter och inte bara kör på och tror att jag har blåljus på mitt fordon..
Det har väl inte med att göra om man åker regelrätt eller inte, det är snarare sättet han framför sitt fordon och ser ut som en jävla kamelryttare som har tunnelseende i stadstrafik och skär något hemskt i kurvor som är helt jävla skymda.

Dubstep

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2011
Hoj
XTZ 660 Tenere -92
Jag är visserligen endast ett år äldre än Jesper man jag kan i alla fall bete mig och välja mina ställen jag vill leka eller gasa på och visar hänsyn till övriga trafikanter och inte bara kör på och tror att jag har blåljus på mitt fordon..
Det har väl inte med att göra om man åker regelrätt eller inte, det är snarare sättet han framför sitt fordon och ser ut som en jävla kamelryttare som har tunnelseende i stadstrafik och skär något hemskt i kurvor som är helt jävla skymda.

Du tog mina ord.... :fyllisar

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07

Bingo Yatzy....!!!:tummenupp

damv

OjOj va de svängeer
Gick med
5 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 50th
Jag tycker det är kul med mopedister, va själv en 76 - 77. Var på touring 1 vecka den sommaren och buskörde hemmavid resten av tiden.

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-
Men FÖR fan ge grabben lite credd, hur jävla cool och ansvarsfull var du när du var 16 då???:arsele Dessutom åker du stunthoj, med andra ord tror jag inte en sekund på att du är såå jäkla regelrätt i trafiken!

Nej nu kramar vi varann och åker vidare:tuttar:banana

Creds för vad ?
"Grattis du beter dig som en idiot och lär inte överleva länge ?"
Är det den typen av "creds" du vill att vi ger honom ?

Han kanske är 16 rent fysiskt men mentalt verkar han ju knappt vara 12.
Han beter sig som han vore efterbliven gång på gång.
Han lär inte överleva länge till som han kör.
Han visar gång på gång en förbluffande förmåga att göra helt fel sak och att inte lära sig ett skit av sina misstag.

Är detta någon jag skulle vilja möta på gatan ? Nej verkligen inte.
Det enda bra med detta är att någon har tagit ifrån honom hojen så att han nu får köra moppe istället.
Med lite tur innebär det att han inte kör ihjäl sig själv eller någon annan.
men så som han beter sig lär det ju inte bero på att han inte försökt.
kort sagt ett riktigt jävla stolpskott.

och jag fattar hela grejen med att hänga här och försöka visa att man duger att hänga med vad han ser som "de stora grabbarna" i en rosa skimmrande överromantiserad version av "ghostrider vs the world".
Problemet är ju bara att om vi inte berättar vad han gör för fel och han inte lär sig fan så snabbt lär idioten inte överleva länge nog för att verkligen fatta hur verkligheten ser ut med antalet döda motorcyklister efter som de väljer fel. Som det är nu så har ett flertal berättat men grabben saknar förmåga att koppla ihop 1+1 och få det till 2 utan får det till något helt annat.

Så vad exakt är det vi skall ge honom creds för ?

Den dagen han gör saker rätt så lovar jag att jag skall ge honom creds för det.

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Ett mycket bra inlägg Sir Väs:tummenupp

Det är tyvärr bara en hake och det är det faktum att hur mycket vi än påtalar de fel den här killen gör så hjälper det tydligen inte. Det kommer den ena tråden/filmen efter den andra som bara visar att han inte bryr sig ett dugg.
Det är precis som med små barn; Om man har sagt "sluta nu" 10 gånger i följd, hjälper det att säga det en 11:e gång då?
Tyvärr krävs det tydligen andra typer av åtgärder och jag hoppas verkligen att hans nära och kära kan hjälpa honom med detta. Killen förstår tydligen inte vanlig enkel erfarenhetsbaserad inlärning utan måste få tillgång till upplevelsebaserad inlärning, dvs att han gör sig illa. Förutom att det då blir ytterligare en spik i motorcyklisternas statistik så kommer varken han eller hans närmaste att må bra av det.

Så, återigen. Ni som känner den här killen, var snälla och hjälp honom med detta, han förstår ju bevisligen inte sitt eget bästa så han behöver hjälp, snarast, innan det händer en olycka...
Jag fasar för den dagen han sätter sig på en effektstarkare hoj...

Creds för vad ?
"Grattis du beter dig som en idiot och lär inte överleva länge ?"
Är det den typen av "creds" du vill att vi ger honom ?

Han kanske är 16 rent fysiskt men mentalt verkar han ju knappt vara 12.
Han beter sig som han vore efterbliven gång på gång.
Han lär inte överleva länge till som han kör.
Han visar gång på gång en förbluffande förmåga att göra helt fel sak och att inte lära sig ett skit av sina misstag.

Är detta någon jag skulle vilja möta på gatan ? Nej verkligen inte.
Det enda bra med detta är att någon har tagit ifrån honom hojen så att han nu får köra moppe istället.
Med lite tur innebär det att han inte kör ihjäl sig själv eller någon annan.
men så som han beter sig lär det ju inte bero på att han inte försökt.
kort sagt ett riktigt jävla stolpskott.

och jag fattar hela grejen med att hänga här och försöka visa att man duger att hänga med vad han ser som "de stora grabbarna" i en rosa skimmrande överromantiserad version av "ghostrider vs the world".
Problemet är ju bara att om vi inte berättar vad han gör för fel och han inte lär sig fan så snabbt lär idioten inte överleva länge nog för att verkligen fatta hur verkligheten ser ut med antalet döda motorcyklister efter som de väljer fel. Som det är nu så har ett flertal berättat men grabben saknar förmåga att koppla ihop 1+1 och få det till 2 utan får det till något helt annat.

Så vad exakt är det vi skall ge honom creds för ?

Den dagen han gör saker rätt så lovar jag att jag skall ge honom creds för det.

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
En stilla undran, varför detta eviga pekfinger på kopplingen:va

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Altså Har lungtnat ner mig enormt visst va kanske onödigt å vissa den där knäppa grejen med bussen å att jag logg å körde soppas snabbt i stan bredvid en spårvagnen!
Annars ser jag inga direkta idiot saker!

Jag är tacksam om ni andra som tänker fortsätta klaga å snacka massa tar det vi mejl till mig!
Bara å PM jag kommer svara på alla mejl!
Tack!..

Last edited:

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
En stilla undran, varför detta eviga pekfinger på kopplingen:va

Kallas beredskap, när skiten rasar och vevstaken kommer ut för att kolla vem som kör så kommer det en massa olja på bakhjulet, då gäller det att vara kolibrisnabb på kopplingen så att bakhjulet inte låser, känt racingbeteende...:)

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
Altså Har lungtnat ner mig enormt visst va kanske onödigt å vissa den där knäppa grejen med bussen å att jag logg å körde soppas snabbt i stan bredvid en spårvagnen!
Annars ser jag inga direkta idiot saker!

Jag är tacksam om ni andra som tänker fortsätta klaga å snacka massa tar det vi mejl till mig!
Bara å PM jag kommer svara på alla mejl!
Tack!..

Bara i den meningen hann du med att säga att du lugnat ner dig för att sedan erkänna två presumtiva dumheter som skulle kunna få konsekvensen av mycket ont och lång sjukskrivningstid... snälla, väx upp lite grann.
Lek gärna med hojen men gör det på bana eller ett tomt industriområde på kvällen...

Vi skriver detta för att vi bryr oss om dig, glöm inte det...

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848

Akta dig för att kalla folk kamelryttare, folk kan tro att du är rasist!!!1!!!1!1

TS trådar i den här delen av forumet är fantastiska, nästan alla påpekar att han kör farligt och tar massa onödiga risker (det är ju faktiskt sant) men sen finns där några få som alltid uppmuntrar honom att göra fler filmer och fortsätta som han gör och jag tror att det är där "problemet" ligger, gotta give the people what they want!
Boka några bandagar nu Jesper och ta det lugnt i trafiken :)

Skickat via Tapatalk 2

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...