baah.. Vill inte ha några elaka kommentarer!
Cool!
Det är inte många damer i den här tråden så du kan känna dig stolt!
Din PM box kommer bli överfull!
baah.. Vill inte ha några elaka kommentarer!
Va tufft
Finns inget koolare (hetare) än flikkor som kan slanga
En bild från i höstas! WestW som tagit bilden.
Haha, ja de va faktist en moppeträff. Kan ju säga att man fick ställa sig i skamvrån när man såg deras skills.de värsta va alla moppekids bakom...
Haha, ja de va faktist en moppeträff. Kan ju säga att man fick ställa sig i skamvrån när man såg deras skills.
Nu sitter jag i knipa här. Blir inte bättre att jag har DT:n som avatar. Skulle va en del stuntåkare där från trakten (ja, stora hojar) och stunta lite men när jag kom dit så fanns ingen av dom där av olika anledningar. Hade knappt nå bilder heller när jag åker med TTR:n men det fick jag där när WestW stog beredd med kameran. Sen tycker jag det är skoj att se ombyggda 2-hjulingar vare sig det är moppar eller turbomatade Busor.du e 22 bast o va där o impa på moppekids alltså? fniss
Nu sitter jag i knipa här. Blir inte bättre att jag har DT:n som avatar. Skulle va en del stuntåkare där från trakten (ja, stora hojar) och stunta lite men när jag kom dit så fanns ingen av dom där av olika anledningar. Hade knappt nå bilder heller när jag åker med TTR:n men det fick jag där när WestW stog beredd med kameran. Sen tycker jag det är skoj att se ombyggda 2-hjulingar vare sig det är moppar eller turbomatade Busor.
Räcker det som bortförklaring?
Edit: Här har du tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166827
En gång är ingen gång... Jag lovar att jag bättra mig, det är ju för skjutton mitt rykte som står på spel.jojo.. "dom stora" killarna skulle köra så jag va där oså förklaringen har man hört förr
ok. de får gå för den här gången men se till o inte hamna på någe mer såna kort nu
bull...
En wheelie från när jag lekte idag...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari