Wheeliebilder samlingstråd.

  • Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date

Rignell

Guest
Cool ;)

Dem är svåruilade dem där små rackarna va? (Oroliga)

Jag har fått för mig det iaf!

Alltså att det är svårt och ligga på balanspunkten/köra längre sträckor.

Nja tycker jag nog inte... första hojen jag kan uiiila på. På min ER-6n kan jag bara powerwheela 1an ut.... Här kan jag ligga länge på balansaren utan större probs. Kan även VÄXLA på slangen nu, 2an till 3an hehe!

Ps. Film kommer att läggas upp när mer material filmats Ds.

Edit: Här e en kort trailer... http://www.youtube.com/watch?v=iELSW43USD4
 
Last edited:

flames

Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Gick med
4 Jun 2007
Ort
stockamöllan
Hoj
FZR 1000
Nja tycker jag nog inte... första hojen jag kan uiiila på. På min ER-6n kan jag bara powerwheela 1an ut.... Här kan jag ligga länge på balansaren utan större probs. Kan även VÄXLA på slangen nu, 2an till 3an hehe!

Ps. Film kommer att läggas upp när mer material filmats Ds.

Edit: Här e en kort trailer... http://www.youtube.com/watch?v=iELSW43USD4

:D När kommer resten av påsen:)
 

Rignell

Guest
:D När kommer resten av påsen:)

Tyvärr får det vänta lite... vädret vill inte som vi :huvet
Vi ska försöka hinna med o filma lite denna veckan. Blir även en ny fiddy om en månad:yoparty
Jag postar en ny tråd när filmen e klar... håll ut alla godis-sugna:tuttar
 

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
New Mill
Hoj
2011, BMW S1000RR
Bilden är från sommaren 07 vid barkarby körningarna.
 

Bifogat

  • Fun3.jpg
    Fun3.jpg
    56 KB · Visningar: 257

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
orkar inte lägga upp bilder men här e en länk: www.hbgstuntin.blogspot.com :tummenupp


att ha ca 0.5 kilo i däcken och ett bakdrev lika stor som fälgen på bakdäcket och kunna "stunta" är enligt mig som att man säger att man kan flyga när man sitter i ett flygplan, , (menar inte direkt denna hemsida, är många som har däck och drev som jag beskrev när de "stuntar")
ta inte detta fel nu, tror inte det är lätt att göra de där sakerna men det som är sport är att kunna det med en orginal cykel!

Edit: Såg att längst ner i länken fanns en film på en som kunde det, Det är så de ska va! :tummenupp
 
Last edited:

sticke

drygare än yes...
Gick med
23 May 2006
Ort
H-Town
Hoj
F4 Izzle
att ha ca 0.5 kilo i däcken och ett bakdrev lika stor som fälgen på bakdäcket och kunna "stunta" är enligt mig som att man säger att man kan flyga när man sitter i ett flygplan, , (menar inte direkt denna hemsida, är många som har däck och drev som jag beskrev när de "stuntar")
ta inte detta fel nu, tror inte det är lätt att göra de där sakerna men det som är sport är att kunna det med en orginal cykel!

Edit: Såg att längst ner i länken fanns en film på en som kunde det, Det är så de ska va! :tummenupp

du är välkommen o köra när du vill, orginal förstås.... ha ha!:yoparty
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
att ha ca 0.5 kilo i däcken och ett bakdrev lika stor som fälgen på bakdäcket och kunna "stunta" är enligt mig som att man säger att man kan flyga när man sitter i ett flygplan, , (menar inte direkt denna hemsida, är många som har däck och drev som jag beskrev när de "stuntar")
ta inte detta fel nu, tror inte det är lätt att göra de där sakerna men det som är sport är att kunna det med en orginal cykel!

Edit: Såg att längst ner i länken fanns en film på en som kunde det, Det är så de ska va! :tummenupp

Att behöva en modern sporthoj för att slanga är larvigt, kom igen när du kör cb125t från 80-talet.

:tummenupp
 

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Horse Island
Hoj
Husaberg 570 FE -09
att ha ca 0.5 kilo i däcken och ett bakdrev lika stor som fälgen på bakdäcket och kunna "stunta" är enligt mig som att man säger att man kan flyga när man sitter i ett flygplan, , (menar inte direkt denna hemsida, är många som har däck och drev som jag beskrev när de "stuntar")
ta inte detta fel nu, tror inte det är lätt att göra de där sakerna men det som är sport är att kunna det med en orginal cykel!

Edit: Såg att längst ner i länken fanns en film på en som kunde det, Det är så de ska va! :tummenupp
Tycker fan det e imponerande hur mycke eller lite luft man än har i däcken, storleken på drevet gör mig heller inte nått...
Imponerande att man kan behärska sin hoj o att balansen inte e helt bortsupen.:yoparty
 

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
450 exc
Testa och kör med en hoj enligt din beskrivning och visa oss hur lätt du tycker att det är
att ha ca 0.5 kilo i däcken och ett bakdrev lika stor som fälgen på bakdäcket och kunna "stunta" är enligt mig som att man säger att man kan flyga när man sitter i ett flygplan, , (menar inte direkt denna hemsida, är många som har däck och drev som jag beskrev när de "stuntar")
ta inte detta fel nu, tror inte det är lätt att göra de där sakerna men det som är sport är att kunna det med en orginal cykel!

Edit: Såg att längst ner i länken fanns en film på en som kunde det, Det är så de ska va! :tummenupp
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top