Wheelieskola för tjejer - nytt försök

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
da-geez skrev:
Jag skulle oxå vilja gå på wheelie skola med Sune Andersson.. Fan va ni tjejer hittar på bra saker..

Reen skrev:
Killar som vill lära sig då :)
Om brudarna är alltför svårflirtade, är det dumt att släppa Sunes engagemang, men i första hand drar vi ihop ett tjejgäng... mest för att det är kul. Vi avvaktar och ser. :)

När jag släppte det fritt för killar också under 2003, var det ändå omöjligt att få ihop 10 pers, så inte vet jag?!? :va

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
Vetefan om jag hade åkt till sthlm för o träna bakslangsåkning. Men hoppas det blir av nu ändå för er skull..! Eller kan man göra som alla andra och ut o öva öva öva....

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Mina små kaninskutt med inget växlande på bakhjulet skulle helt klart kunna förbättras.

Sen har du lovat att jag ska få testa din hoj, detta är ett perfekt tillfälle Yasha :D

Jag vill alltså vara med och lära mig bättre.
Hojta till när jag ska kasta upp kosingen och vart jag ska befinna mig när det är dags.

/Liwa1

Vill lära mig stoppie med, ingår det i priset samt ingår det i priset att man får skratta åt varandra :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
Sen har du lovat att jag ska få testa din hoj, detta är ett perfekt tillfälle Yasha :D
Stackars min kolv... :3freak Voine, voine... :gnissla :tungan

Liwa1 skrev:
Vill lära mig stoppie med, ingår det i priset samt ingår det i priset att man får skratta åt varandra :hihi
Varför tror du att vi ska vara bara tjejer för? :7peta Ont i magen och käkarna ingår och vi kan nog övertala Sune att visa lite stoppie-teknik också... :hihi

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jaaa, jag vill också åka på bakhjulet! Men - jag vetefasen om det ens går att få upp min slöhög på bakjulet. Går det med alla hojar?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Känns som det finns lite intresse iaf, så jag bollar tillbaks till Sune och väntar på att hans stuntbokningar blir klara och så får vi se... :) Håll tummarna för att vi hittar en bra tid OCH plats! :tummenupp

Sist skulle vi få låna Björkvik, får se vad vi får till den här gången...

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Säg till om ni behöver en oumbärlig Jonathan som ligger i gräset och dricker Fransiskaner och förevigar stunden med videokamera :D :yoparty Erdinger går också bra om ni tänkte bjuda :tungan

Bellis

GLAD!
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR -03
Wheela...

Jag e helt klart på!!! Slog runt förra sommaren när jag tränade... :näsblod kan absolut behöva lite hjälp!! Hoppas vi blir tillräckligt många :tungan

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag vill men det går inte. Sukkan är bara fetglömma och att öva på att slanga med banhojen känns kanske inte som ett fett alternativ heller.
Jag satsar på att göra knäskrap istället, eller nåt.

R-Sickan

Guest
Öva...

Jag hänger med om tiden passar.
Har ganska mycket in planerat i vår/ sommar.

Mycket :squid lär det bli.

/ R-Sickan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj