Wheelieskola för tjejer - nytt försök

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Hade man bara haft en hoj som man inte var så rädd om så.... vore ju för jävligt om man kvaddade den!

Förresten Yasha, rimmar det inte lite illa med att förespråka wheelning nu när du är SMC- instruktör? Du ska väl föregå med gott exempel? Inte wheelar väl SMC-instruktörer? :hihi

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
No1 skrev:
Synd bara att man börjar bli så gammal, annars skulle man kanske ge sig på Spökets tid... ;)

Patrik,
SWT Racing...

Nej, håll dej du ifrån det, de e bäst. Lär oss slanga istället.
inte måste man väl ha bra syn för sånt heller?? :va :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
bikerwoman skrev:
Hade man bara haft en hoj som man inte var så rädd om så.... vore ju för jävligt om man kvaddade den!

Förresten Yasha, rimmar det inte lite illa med att förespråka wheelning nu när du är SMC- instruktör? Du ska väl föregå med gott exempel? Inte wheelar väl SMC-instruktörer? :hihi
:rodnar

Sorry tjejer, det blir inget! :gnissla

:yoparty :rofl

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vi jobbar på datum, Sune är informerad om det storartade intresset, så nu rullar stenen... :)

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
No1 skrev:
Ställer upp gratis tillsammans med Jompa i från Stuntoholics (han vet inget ännu :hihi ) i Stockholms regionen för er flickor, kommer även att ta med en cross med vilken dom första stegen kan tas av er utan att riskera era pärlor...

Så fort jag kommer hem i från Skottland/England så lovar jag att tag i det hela!!!

Patrik,
SWT Racing...

Lova inte för mycket nu Patrik!! Ska bli väldigt intressant att se om du lyckas genomföra en träning i år :tungan . Får självklart hoppas på att det blir av då jag hellre lägger ner din cross i backen än min egen hoj :D .

Sen behöver ju inte det ena utesluta det andra. Ju mera träning desto bättre.

/M

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
bikerwoman skrev:

en instruktör ska behärska det man instruerar, så det är väl klart att man ska wheela!! :banana
ska själv bli smc-instruktör & jag tänker inte lägga av med det som är roligast, ska där i mot lära mig att göra låååånga stoppis.... :näsblod

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
No1 skrev:
Ställer upp gratis tillsammans med Jompa i från Stuntoholics (han vet inget ännu :hihi ) i Stockholms regionen för er flickor, kommer även att ta med en cross med vilken dom första stegen kan tas av er utan att riskera era pärlor...

Så fort jag kommer hem i från Skottland/England så lovar jag att tag i det hela!!!

Patrik,
SWT Racing...
De kan ju va huvudshowen i årets freestyle-festival:rodnar

bad baaad idea :gnissla
Jompa? Ere han med rödsvarta firebladen som ser ut att ha morrhår? :hihi

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
tobbeviking skrev:
Har du strypt ner den till mellan hoj eller?
För med din 400 på hrm fulleffekt så funkar det, man får bara vara lite mer bestämd.
Har inte koll på Sunes pedagogisak förmåga, men tvivla inte på hojen.
Är du sugen så tycker jag att du ska åka dit och se vad han kan göra för dig.
Hoppas detta blir av för er tjejer, ju mer man lär känna sin bike ju bättre förare blir man ju.
Bakhjula med Sune, jag är fan grön i ansiktet nu. :tungan
//Tobbe

Ja den är strypt. Är dock lite rädd om pärlan så även om jag rycker strypningarna och försöker öva bakhjul så kanske man går i backen.
Hoj med kraschpuckar eller kraschkåpor på hade varit bättre :rock

Jag kommer öva phett med banhojen istället, jag vill först lära mig köra bra på två hjul innan jag övar med ett ;)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning