Wheelieskola för tjejer - nytt försök

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Bikerbitch skrev:
Jag vill men det går inte. Sukkan är bara fetglömma och att öva på att slanga med banhojen känns kanske inte som ett fett alternativ heller.
Jag satsar på att göra knäskrap istället, eller nåt.
Har du strypt ner den till mellan hoj eller?
För med din 400 på hrm fulleffekt så funkar det, man får bara vara lite mer bestämd.
Har inte koll på Sunes pedagogisak förmåga, men tvivla inte på hojen.
Är du sugen så tycker jag att du ska åka dit och se vad han kan göra för dig.

Hoppas detta blir av för er tjejer, ju mer man lär känna sin bike ju bättre förare blir man ju.
Bakhjula med Sune, jag är fan grön i ansiktet nu. :tungan
//Tobbe

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
jag är intreserad, men jag bor ju i Götet, men om det organiseras under sommaren , kanske tillochmed under sommarlovet så tar jag gärna ett par dagar ledigt och kommer upp till er däruppe, om det är ok med er??

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
Chronic skrev:
Vill tjejer ens köra på slangen?

Klart vi vill!!!!!!

Jag vill abslout vara med... Hojta till när det blir osv.. så kommer jag garanterat!// Mie

Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Yasha, ligg på Sune nu, vi blir ju ett gäng tjejer och han har ju erfarenhet av att lära ut.

Lovar vara rädd om din kolv, i alla fall lite rädd om den. Kopplingen får du nog byta sen :rolleyes:

/Liwa1 - med kaninskuttande R1a

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Om vi har fått nya lillcrossen så e jag gärna på :) :banana (efter april alltså)
Och om de inte krockar med div. bankörningar :D

Nu har jag ju,(snart), en bättre hoj än ER5 å slanga med.. om än lite mindre, men de e knappast en nackdel :D

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Eh, jag skriver som Jannica, även om grabbarna är optimistiska: om jag hade haft en hoj som det hade gått att wheela med hade jag supergärna varit med. Låna hoj blir det inte tal om. Jag har fått nog av att krascha andras hojar. :näsblod

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så verkar ju intresset vara på topp just nu! KUL!

Att det blev just Sune beror mest på att han nappade på idén och tycker det är kul, vi har fått bra kontakt och det känns inte som vi går över ån eftersom vi haffar Sune på en plats där han ändå är på uppvisning.

Jag är nöjd med valet av instruktör, huruvida andra är det eller inte får vi väl utvärdera när vi haft vår wheelieskola.

Tack för tips och råd, men jag kör vidare som planerat så länge och ser fram emot en kul dag med tjejerna och Sune. *hehe* Håll nu bara tummarna för att vi hittar en bra dag som passar många. :tummenupp

:)

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Ducati 748
No1 skrev:
Hoppas att ni kommer till skott med eran wheelie skola denna sommar, men varför gå över ån efter en instruktör!!??

Dessutom en instruktör som inte ens är bäst i Sverige längre, näe tjejer ta er i "kragen" och kontakta Matti här på forumet då han utan tvekan är bäst i Sverige samt att han redan finns i Stockholms trakten...;o)

Som sagt lycka till!!! :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...

Ps! har inte läst hela tråden & hoppas att inte Matti redan varit uppe i samtals ämnet... Ds!

Kan det inte tänkas att No1 är intresserad av att hjälpa till då.
Du har väl också ett rätt gott renomé vad det gäller att wheela :)
Framförallt kan ju tjejerna få en resa dom inte glömmer i första taget.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Yasha skrev:
Jag är nöjd med valet av instruktör, huruvida andra är det eller inte får vi väl utvärdera när vi haft vår wheelieskola.

Det finns bättre! :pussa

Jag tror inte Sune kan hantera flickor lika bra som jag.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
RoLLER skrev:
Det finns bättre! :pussa

Jag tror inte Sune kan hantera flickor lika bra som jag.
hehehe, givetvis inte... men man tar vad man får vettu.... allt handlar om pengar nuförtiden ;)

Serriöst, finns det nått utsatt datum än? eller ett prellemnärt datum? blir det i sommar eller tidigt på våren??

Jag vill gärna vara med, om jag får som jag sa innan, men jag fick inget svar

Luckygirl

Adrenalin
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
YZF R6-05
hej hej.. orkar inte läsa alla inlägg.. men finns det plats kvar så vill jag gärna lära mejje!!
är helt på att klå min pojkvän i sommar!!!
är inte inne så ofta så gästboken vore bra =) //

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Okej... *skrattar* Så här är det... Jag pratade med Sune för några dagar sedan och frågade om han ff var intresserad av att vara med och hålla en wheelieskola för tjejer. Han är på, ville att jag skulle dra ihop ett gäng och höra av mig, men hans uppvisningsschema för säsongen är inte klart än, så vi måste vänta lite innan vi kan boka ett datum.

Jag noterar alla er som skrivit upp att ni är intresserade och kontaktar er via PM när jag har fått mer detaljerad info. Det kommer vara först till kvarn som gäller vid anmälan och det spelar ingen roll var du bor i landet, bara du kan ta dig till träningsplatsen och har en hoj att köra med.

Det handlar inte om att lära sig bli wheeliedrottning på en dag, men att lära sig grunderna i tekniken och våga prova. Det är iaf så jag ser det.

Det kommer att lösa sig när jag vet mer, jag ska tjata lite på Sune och se vad vi kan hitta på. Jag tror vi kommer få kul.

/ Veronica

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Lyckas jag lära mig att köra tills dess och hitta en hoj som är klotvänlig så kan de ju alltid vara roligt :hihi

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
No1 skrev:
Jovisst skulle jag kunna ställa upp i Stockholms området i sommar, inga problem!! Utan kostnad men jag tror bestämt att andra är mer lämpade till detta då jag börjar bli gammal med dålig syn!!!

ORD! Jag är bäst lämpad!

Edit: Fast det e klart.... jag e lika gammal jag :näsblod

Last edited:

Rickster

Guest
Chronic skrev:
Finns en hel hög saker i USA som inte finns här, tex 1-Liters cola på McDonalds, killar som kör no-handed cirklar och tjejer som.......kör på bakhjulet.

Allt kommer inte hit i samma takt, tror tjejer kommer hålla sig på två hjul i största allmänhet här i Sverige.

Kan inte brudarna istället bara hålla sig på ALLA 4 :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...