White Trash

Vad är White Trash?


  • Antal röstningar
    0

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Njae det är mest att Madhonda är min drömtjej any given day. Hon måste vara singel annars faller hela min världsbild och medeltidens mörker breder ut sig.
Fast å andra sidan har vi kommit fram till att hon e "hittepå". Det finns inga så bra tjejer. :fakta
Lite som att man fick ett spontant munjobb samtidigt som telefon ringde och nån från Svenska Spel meddelade att man just vunnit förrti millijarrrder.


:rofl :rofl Luft ! För helvete! Luft !:rofl :rofl
 

Dr.Bike

Guest
Vadå pojkvän förresten? :mad:

Jo vi har kommit överens om att säga så...när det kommer såna som du å limmar påna! :hihi

NO hard fillings, kross maj fingers on datt! :D

Njae det är mest att Madhonda är min drömtjej any given day. Hon måste vara singel annars faller hela min världsbild och medeltidens mörker breder ut sig.
Fast å andra sidan har vi kommit fram till att hon e "hittepå". Det finns inga så bra tjejer. :fakta
Lite som att man fick ett spontant munjobb samtidigt som telefon ringde och nån från Svenska Spel meddelade att man just vunnit förrti millijarrrder.

Jolå. Ställ dig i kön. :fakta Den är garanterat lång.
Pojkvännen har inte för inte skaffat hagelbrakare.
Bara så du vet.
Snuskgubbe!
:hihi
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Njae det är mest att Madhonda är min drömtjej any given day. Hon måste vara singel annars faller hela min världsbild och medeltidens mörker breder ut sig.
Fast å andra sidan har vi kommit fram till att hon e "hittepå". Det finns inga så bra tjejer. :fakta
Lite som att man fick ett spontant munjobb samtidigt som telefon ringde och nån från Svenska Spel meddelade att man just vunnit förrti millijarrrder.

Och precis där passerade du gränsen. :näsblod

Men vi kanske kan bilda klubb? :hihi
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Njae det är mest att Madhonda är min drömtjej any given day. Hon måste vara singel annars faller hela min världsbild och medeltidens mörker breder ut sig.
Fast å andra sidan har vi kommit fram till att hon e "hittepå". Det finns inga så bra tjejer. :fakta.

A mäh...du är ju så knasig Dreggel...!!!

Jag blir faktiskt smickrad när du skriver sådär. :brinnerup Fast egentligen är jag nog en ganska vanlig Mad, med både bra och dåliga egenskaper.

Tjing!
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
A mäh...du är ju så knasig Dreggel...!!!

Jag blir faktiskt smickrad när du skriver sådär. :brinnerup Fast egentligen är jag nog en ganska vanlig Mad, med både bra och dåliga egenskaper.

Tjing!

Ljuger som en tjej gör hon också.:D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hade det funnits en WT-tävling vann jag den i helgen.

Grillade flintastek hos en kompis. Eftersom vi var 16 pers. så användes en fatgrill. :vete

Vad vann jag?
Haha i söndags åkte jag i min WT mobile (en sierra som numera har en backspegel och en fungerande torkare) Över till åland söp mig plakatfull på taxfree sprit och åkte tillbaka på tisdagen, allt i förd mekbrallor, slå det!
Och idag ska jag handla jäst och socker. :vette-som-fan

Just det jag är arbetslös och vänta på fb pengar det är fan vette!
 

SW

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Ort
örebro
Hoj
kx 250, sporthoj till nästa år får man hoppas
ni har ju missat värsta white trash tecknet... feta kedjor och kamphund..
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det är en riktigt riktig WT på Tv4 nu.
Rebecca Gröhn. Någon som kan det där med att lägga upp TV4-länkar?
25 år, KRIS-tröja, röker från balkongen, 3 barn, fd narkoman.

Här bjuder jag på en bild jag själv tagit, wet inte om det kan bli mer WT än så här faktiskt.
 

Bifogat

  • delete wt.JPG
    delete wt.JPG
    137.9 KB · Visningar: 385

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
White Trash har sin egen tandstatus...
 

Bifogat

  • teeth.jpg
    teeth.jpg
    20.6 KB · Visningar: 111

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Det är en riktigt riktig WT på Tv4 nu.
Rebecca Gröhn. Någon som kan det där med att lägga upp TV4-länkar?
25 år, KRIS-tröja, röker från balkongen, 3 barn, fd narkoman.

Här bjuder jag på en bild jag själv tagit, wet inte om det kan bli mer WT än så här faktiskt.

Du glömde att tanten visar halva bh:n.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Extra stark starköl är ofattbart mycket WT. De borde heta Norrlands WT eller Arboga WT istället för Norrlands Dynamit och Arboga 10.2. Då vet alla vad det handlar om.
....Extra mycket WT är det om man köper dessa öl utan att vara gravt alkoliserad och umgås med gubbarna på bänken.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Extra stark starköl är ofattbart mycket WT. De borde heta Norrlands WT eller Arboga WT istället för Norrlands Dynamit och Arboga 10.2. Då vet alla vad det handlar om.
....Extra mycket WT är det om man köper dessa öl utan att vara gravt alkoliserad och umgås med gubbarna på bänken.

Nej nej. En riktig WT:are tjöper inte alkohol. Den tillverkas. Gärna i barnens uppblåsbara pool på baksidan (som egentligen inte är en pool utan resterna av plåt-taket som blåste av förra hösten).
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top