what? då måste jag varit liten... Satanja skapades runt den 25e augusti förra året Nåja, varit o fixat pre paid så jag kan spela igen, slänger till dig som vänner också tycker jag att du tar o loggar in! ^^
Jag kommer logga på igen i början av dec. kommer vara på utbilding med jobbet fram tills dess. plus att huset måste skrapas, tvättas, oljas och målas innan jag drar iväg på utbildning. men jag tror inte att horde o ally kan vara vänner på listan iaf. Hade vart sköj o dra ihop ett SH-guild på Bloodfeather kanske?
Sedan är jag en sån typ som om jag är på väg o ser en horde som håller på o få dödssmisk av någon NPC så stannar jag gärna o avlivar NPC:n istället för att stanna o bara ganka horden som ändå inte ger någon honour...
Andra gånger kan jag springa efter Horde som grindar beasts.... och hjälpa dem döda beasts bara för att farma skinnen efter dem...
Är jag ensam om dessa företeelser?
Annars tycker det är himla skoj med alla som kör horde.. hehe Själv valde jag ally för läänge sen och en Elf-brutta med utopisk kropp eftersom tanken på att sitta o stirra på ett ko- eller trollarsle under veckor av spelande inte lockade nämnvärt..