World of Warcraft

NeMoo

Återfallsfanatiker
Gick med
18 Jul 2009
Hoj
Hojlös
what? då måste jag varit liten... Satanja skapades runt den 25e augusti förra året :D Nåja, varit o fixat pre paid så jag kan spela igen, slänger till dig som vänner också tycker jag att du tar o loggar in! ^^

Jag kommer logga på igen i början av dec. kommer vara på utbilding med jobbet fram tills dess. plus att huset måste skrapas, tvättas, oljas och målas innan jag drar iväg på utbildning. men jag tror inte att horde o ally kan vara vänner på listan iaf. Hade vart sköj o dra ihop ett SH-guild på Bloodfeather kanske?

Sedan är jag en sån typ som om jag är på väg o ser en horde som håller på o få dödssmisk av någon NPC så stannar jag gärna o avlivar NPC:n istället för att stanna o bara ganka horden som ändå inte ger någon honour...

Andra gånger kan jag springa efter Horde som grindar beasts.... och hjälpa dem döda beasts bara för att farma skinnen efter dem...

Är jag ensam om dessa företeelser?

Annars tycker det är himla skoj med alla som kör horde.. hehe Själv valde jag ally för läänge sen och en Elf-brutta med utopisk kropp :Bugar eftersom tanken på att sitta o stirra på ett ko- eller trollarsle under veckor av spelande inte lockade nämnvärt.. :D :banana

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Sporthoj guild på Bloodfeather? hmm, varför inte;) Frågan e bara vad för klass jag ska levla hehe

Jag kommer logga på igen i början av dec. kommer vara på utbilding med jobbet fram tills dess. plus att huset måste skrapas, tvättas, oljas och målas innan jag drar iväg på utbildning. men jag tror inte att horde o ally kan vara vänner på listan iaf. Hade vart sköj o dra ihop ett SH-guild på Bloodfeather kanske?

Sedan är jag en sån typ som om jag är på väg o ser en horde som håller på o få dödssmisk av någon NPC så stannar jag gärna o avlivar NPC:n istället för att stanna o bara ganka horden som ändå inte ger någon honour...

Andra gånger kan jag springa efter Horde som grindar beasts.... och hjälpa dem döda beasts bara för att farma skinnen efter dem...

Annars tycker det är himla skoj med alla som kör horde.. hehe Själv valde jag ally för läänge sen och en Elf-brutta med utopisk kropp :Bugar eftersom tanken på att sitta o stirra på ett ko- eller trollarsle under veckor av spelande inte lockade nämnvärt.. :D :banana

Naj, gjorde så jag med när jag spelade human paladin vid game release, fick dock en massa /spit och /lol. Därefter blev jag en ganker:D
Du får ju ta och göra faction change sen, de ska införa den funktionen;)
Horde som gäller:)

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Jag tillbringade mina första år på lite olika servrar med typ 14:1 i Alliance/Horde ratio

Jag mosar varenda alliance jag kan komma över. Det ger ett skönt pirrande i hämndcentrat :yoparty

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
NeMoo: Du är inte ensam om det beteendet.

MarkusB: jag tycker definitivt vi ska skapa en sporthojs guild. Just say when. Jag loggar för första gången på 6 månader imorgon. Lite halv nervös nu :hihi

Edit: jävlar vilken patch jag tankar nu... den är ju huuuge :skrämd

Last edited:

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Du gör riktigt nice dps;) Ska testa min dps på patchwerk så småningom, då jävlar ska vi se hur mycket min gear improves ökar min dps där=)

Så blev man sugen på att levla en horde gubbe igen hehe:rolleyes:

Hehe, jag är rogue, facerolla så hamnar du topp tre med de andra rogues i raiden=)

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
MarkusB: jag tycker definitivt vi ska skapa en sporthojs guild. Just say when. Jag loggar för första gången på 6 månader imorgon. Lite halv nervös nu :hihi

Låter gött;)

Hehe, jag är rogue, facerolla så hamnar du topp tre med de andra rogues i raiden=)

Brukar vara no1 i dps i de flesta pugs, om det inte dyker upp spelare med äckligt överlägsen gear från hardcore guilds. Men i puggs brukar jag vara no1:)

Har dock inte satt min fot i naxx på ett tag, får bli en runda när jag installerat om spelet på nytt.

Ganska snart tror jag, det var vad de sa iallafall. Sen kort efter skulle race change dyka upp med.

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Låter gött;)

Brukar vara no1 i dps i de flesta pugs, om det inte dyker upp spelare med äckligt överlägsen gear från hardcore guilds. Men i puggs brukar jag vara no1:)

Har dock inte satt min fot i naxx på ett tag, får bli en runda när jag installerat om spelet på nytt.

Ganska snart tror jag, det var vad de sa iallafall. Sen kort efter skulle race change dyka upp med.

haha jag har aldrig ens varit i naxx.. Aldrig fått tillfället. Jagat den förbannade yxan i HoL istället..

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)

Nix, jag brukar också hjälpa allys om de ger mig skinnen. Bra deal :D

haha jag har aldrig ens varit i naxx.. Aldrig fått tillfället. Jagat den förbannade yxan i HoL istället..
Fan vad alla vill ha den yxan.... den är ju inte ens bra längre ;)

Jag e på! :tummenupp
Har en vilande orc rogue som jag kan tänka mig o flytta över isf, lvl 40 tror jag han e.
Just tell me when.

SHOOT! SH-guild ftw ;)))

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Epz / Beine Darksorrow EU Tauren Warrior och Druid.

Vi har en guild på Darksorrow och har haft sen beta. www.thedon.se Kan tyvärr inte flytta alla våra chars. Det skulle kosta guilden lätt över 20.000.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
vilket skit.. i med nytt gc idag, loggade in. Alla addons var "out of date" så att säga.. fick tanka hem nya såklart och dom sög ju.. Så om någon har ett tips på "scrolling battletext" som liknar den gamla versionen av msbt så får ni gärna hojta till.

F.ö så vet jag inte vad jag ska göra på wow längre :va orkar ju liksom inte levla gubbe från noll... Sen är jag för kass just nu för att vara med i hc:s.

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
vilket skit.. i med nytt gc idag, loggade in. Alla addons var "out of date" så att säga.. fick tanka hem nya såklart och dom sög ju.. Så om någon har ett tips på "scrolling battletext" som liknar den gamla versionen av msbt så får ni gärna hojta till.

F.ö så vet jag inte vad jag ska göra på wow längre :va orkar ju liksom inte levla gubbe från noll... Sen är jag för kass just nu för att vara med i hc:s.

Fattar vad du menar. Levlade en Tauren Druid till lvl 10 idag, det tog emot i hjärtat att levla under de 10 levlarna, det blir ju inte bättre med 70 levlar kvar:D

Vad gäller HC's, det är meningen att man ska kunna göra dem i grön gear när man dingar lvl 80. Så de dära mupparna som kräver achievements på gear osv är ute och cyklar. Här finns annars något som kan hjälpa dig;)

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/underachiever.aspx

När du länkar ett achievement, oavsett om du har gjort den eller inte, kommer den att länka den i bockad, completed med andra ord. Du får dock hoppas att de små mupparna inte anger dig till GM för det addonet, ifall du får just den achievement du länkade completed i instancen:D

Förresten Satanja, spelar du inte eller? Startade en druid i bloodfeather och har inte sett dig inloggad:p

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Fattar vad du menar. Levlade en Tauren Druid till lvl 10 idag, det tog emot i hjärtat att levla under de 10 levlarna, det blir ju inte bättre med 70 levlar kvar:D

Vad gäller HC's, det är meningen att man ska kunna göra dem i grön gear när man dingar lvl 80. Så de dära mupparna som kräver achievements på gear osv är ute och cyklar. Här finns annars något som kan hjälpa dig;)

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/underachiever.aspx

När du länkar ett achievement, oavsett om du har gjort den eller inte, kommer den att länka den i bockad, completed med andra ord. Du får dock hoppas att de små mupparna inte anger dig till GM för det addonet, ifall du får just den achievement du länkade completed i instancen:D

Förresten Satanja, spelar du inte eller? Startade en druid i bloodfeather och har inte sett dig inloggad:p

hahaha :D

Sådana idioter som kräver achievements spelar jag helst inte med då dom inspectar gearen oftast.. Och den är inte finast på min DK.. visst den funkar väldigt bra för min spelstil. Men uppfyller inte kraven hos andra.

Så jag har alltid lirat med "B" grupper. Tack för tipset :D ska prova.. schhh :hihi

Jaa jag har med startat en mage nu på bloodfeather. sporthojs guilden!

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
UD Rogue på Talnivarr-EU, spelat sen US beta för massa år sen.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Talnivarr&n=Neg

Pluggat i ett par år före jag fick jobb nu i våras/somras, så har väl några alts med... Tycker Blizzard lyckas rätt bra från patch till patch. Mindre grind och 'bestraffning' av spelare med onödig skit som måste göras. Vill man pressa finns det hardmodes att nöta, vill man softa går det också utan att missa en stor del av all content.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
UD Rogue på Talnivarr-EU, spelat sen US beta för massa år sen.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Talnivarr&n=Neg

Pluggat i ett par år före jag fick jobb nu i våras/somras, så har väl några alts med... Tycker Blizzard lyckas rätt bra från patch till patch. Mindre grind och 'bestraffning' av spelare med onödig skit som måste göras. Vill man pressa finns det hardmodes att nöta, vill man softa går det också utan att missa en stor del av all content.

Jasså här har vi en tvätt äkta veteran. Din gears stats är manliga!

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Har inte spelat sedan 4 - 6 månader ( sedan jag kunde rulla ut hojjen alltså )

Lvl 80 Tauren Druid på Stormreaver... Kanske funderar på att börja om det blir läge..

Blandar mellan PVP och PVE.. är egentligen bara intresserad av att springa och vakta barrens och döda små levels, möjligtvis flyga runt lite.. annars står jag vid AH 24/7 och gör olika leather items :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
ingen som har ett tips på ett bra msbt? SCT suger verkligen... Det täcker liksom halva skärmen med MASSOR av färgglad text :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln