Precis, jag kan köra så långe tills bensinen tar slut!
/Andreas
En fråga. Vad är det snabbaste du hjulat hittills?
Lite svårt att hitta uppdaterad info om sånt men en japan körde 331km 1992 och det höll fortfarande 1999. Om det håller idag vet jag ej. Sen har någon kört 5.5 tim på bakan samt en som korsat amerika på hjulet under 75 dagar.På tal om wheelies, hur lång är världens längsta wheelie?
Ingen aning om jag ska vara ärlig
Inte specielt fort i varjefall.
Vad syftar du på?
niklasinorr: Haha det är mycket lättare sagt en gjort. Men visst skulle man vilja försöka, det är jusst att ekonomin inte funkar i min ålder
Patrik har oxå en gång i tiden inte varit van vid hastigheter 347 km/h
/Andreas
Ps! Men börja med att hålla stumt på en modern sport moppe som gör cirkus 285-290km/h på 2 hjul, sätt dig sedan raklång när du nått toppfarten och betänk sedan att du måste göra detta + i minst 80km/h snabbare på en streetfighter så har ni första problemet att lösa vilket är det fysiska!!
Alltså... Det blåser som fan i de farternaIngen aning om jag ska vara ärlig
Inte specielt fort i varjefall.
Vad syftar du på?
Muhahaahaaahaaaahaaaaahaaaaaaaa!!
Gediget och intressant svar i från mig efter Däckshopen's stängning 21.00!!
/Fürstenhoff.
Ps! Men börja med att hålla stumt på en modern sport moppe som gör cirkus 285-290km/h på 2 hjul, sätt dig sedan raklång när du nått toppfarten och betänk sedan att du måste göra detta + i minst 80km/h snabbare på en streetfighter så har ni första problemet att lösa vilket är det fysiska!!
Andreas, du lär få det lite svårt med detta just nu med din gröve krupp!! Ds!
Skulle du inte fråga Patrik om han kunde tänka sig att låna ut sin busa till en mopedist?
Är faktiskt lite intresserad av hur länge det kommer eka i dina öron efter ett diplomatiskt svar...
Diplomati: Att be någon fara åt helvete på ett sådant sätt att denne ser fram emot resan...
Jag bara nyfiken på reckordet och vad en hoj kostar att bygga.
men jag får alldrig något konkret svar vad prislappen slutar på.
Vad är det jag skulle ha svårt med?
Vad skulle jag ha svårt med nu?
Bollox: Vilda planer? hellre det en ingen fantasi alls. Jag säger bara att reckord är till för att tas! inte bevaras!.Och jag säger bara det att det skulle vara kul att försöka oavsett om du misslyckas eller lyckas då har du i varjefall försökt !
/Andreas
Vad är ditt problem?
Inget alls Lycka till...
jovisst inga fel med vilda planer, men de kan ju vara lite svårt att genomföra allt man skulle vilja göra bara... men ha det som ett mål absolut
och sen några frågor jag undrar över!
Är du född 90?
vad är det snabbaste du har kört med nya r6an i?
hur fort har du kört på bakan r6an?
ingen nedlåtande varför jag frågar detta utan mest för de är kul o veta vad du har lyckats med hittils!
//PB
Hur gammal är du?
Bara för jag lägger upp en tråd om ett reckord så betyder det inte att jag ska slå reckordet imorgon.. Så du menar att det är omljligt för mig att förska slå record för att jag har kört moppe? eller vad menar du egentligen?
/Andreas
Det står i min profil. Jag menar att på dig lät det som det var bara att kliva på en snabb hoj och försöka sätta nytt rekord. Absolut ingen omöjlighet bara för att du kört moppe.
Kör så det ryker.
Det förstår jag väl oxå att det inte är så himla lätt.
Jag vet vad du tänkte "fucko" Det krävs erfarenhet för att klara dem omständigheterna!...därför starta jag denna tråd så jag skulle få svar på mina funderingar. Patrik har hållt på med detta ett antal år, därför kan jag förstå att han tycker det är lite lustigt när en "moppe pojke" börjar snacka om det när han egentligen vet bäst om vad som gäller osv. Jag säger bara att det skulle vara kul att försöka nångång under sin livstid.
/Andreas
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |