Herr Fürstenhoff, förlåt om jag låter som en galen groupie. Men är du Spökryttaren?
Chronic: Jag vågar
/Andreas
I slutet av förra säsongen så körde jag i stort sett dagligen över 200 km/h - 230km/h på slangen ( mätarfart ) .
Det jag upplever som största problemet är just att framdäcket kanar vid nedsättning, Då I dessa relativt "låga" farter. Kan då bara föreställa mig hur pass mer påtagligt det skall vara i MINST 100km/h högre fart. Säger bara.. RESPECT!
Är nog svårt att begripa svårigheterna som det ligger i att köra 300 + på slangen. Innan man ens varit i närheten av att nosa på den farten med ena hjulet i luften.
Inget illa menat Andreas. Men återkom gärna när du börjat prova på wheelies i 200 + ( om du inte redan gjort det ) , Så kanske du fått lite mera referenspunkter
Ett sådant provåk vore sjukt coolt.2877122Är på G!!
Bara att skramla ihop cirkus 270000kr före Englamannen betalar in dessa för Blysläden 1 så har du åtminstonde löst moppe biten!!
Sen vad beträffar den fysiska biten så har du mycket att önska vilket jag kan demonstrera för dig i slutet av veckan genom att bjuda dig på en åktur i
350km/h+ på 2 hjul vilket knäcker dom flesta!!
Men eftersom att du fortfarande klassas som en pöjkvasker så måste du ha målsmanns underskrift på att du får följa med som passagerare!!
/Fürstenhoff.
Är på G!!
Bara att skramla ihop cirkus 270000kr före Englamannen betalar in dessa för Blysläden 1 så har du åtminstonde löst moppe biten!!
Sen vad beträffar den fysiska biten så har du mycket att önska vilket jag kan demonstrera för dig i slutet av veckan genom att bjuda dig på en åktur i
350km/h+ på 2 hjul vilket knäcker dom flesta!!
Men eftersom att du fortfarande klassas som en pöjkvasker så måste du ha målsmanns underskrift på att du får följa med som passagerare!!
/Fürstenhoff.
haha ja måste missuppfattat nåt
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari