Jo, men det kostar väl?
Njet!
Klicka på "Races" och sen efter eget önskemål.
Jo, men det kostar väl?
är det inte så att ducatin får mer drag ut ur kurvorna än radfyrorna pga att den större kubiken ger mer vridmoment..har för mej Ronald Ten Kate sa att de gärna skulle byta lite toppeffekt emot mer vridmoment
Det stämmer bra. Var från en intervju angående 1200 cc förra året...har för mej Ronald Ten Kate sa att de gärna skulle byta lite toppeffekt emot mer vridmoment
moroder skrev:..har för mej Ronald Ten Kate sa att de gärna skulle byta lite toppeffekt emot mer vridmoment
Det stämmer bra. Var från en intervju angående 1200 cc förra året.
Virgin Yamaha provade med big-bang i BSB, ingen äkta big-bang men väl 1, 2+3, 4 och det klarar original vevaxeln av (de får inte byta i BSB).Ronald och HRC kanske skulle prova bigbang (som stjäl lite toppeffekt) för att få bättre traction och mindre däcksslitage.
(vet ej om man får byta vevaxel dock??)
Vad jag tror att Ronald menar är att med 200 extra kubik så skulle de kunna behålla den höga effekten och få mer vrid.
De flesta förstår nog vad som avses, det är ingen doktorsavhandling som är på tapeten.Sen så använder du begreppen effekt och vrid felaktigt, säg toppeffekt och bredare effektband så blir det bättre.
Eyh, kom inte här och försök styra upp, vi har en fet cat-fajt på g, jag och ghtthgyyni!!1!*men sluta tjivas som flickor om ORD... oxå!
Hört talas om majoritet och minoritet?
Det är ungefär som att du och ditt ERF-team skulle driva igenom en ny regel som passar er men inte de andra teamen, låter det schysst?
Live?Njet!
Klicka på "Races" och sen efter eget önskemål.
Ja, jag menade om racen visades i direktsändning. Bra service! Och generöst jämfört med MotoGP.Nu hänger jag inte riktigt med på vad du menar. Du kan ju inte längre se de racen live eftersom d e kördes i lördags, men du kan se den kompletta sändningen nu. De visades även live utan kostnad om det var det du menade!?
Just nu ger Nieto 15 gånger pengarna för vinst i race 1 och i race 2. Man kanske skulle spela 100:- på honomEfter att sett racen igen fastnar jag vid F.Nieto... ...så finns d stora möjligheter för Herr Nieto..
Du måste genast ringa Don King, tungviktsboxning är inget att satsa på, det är flugvikt folk vill se!
Ja, jag tror tyvärr det.Jag kom tänka på att det nog har är personerna snarare än cylindervolymen det handlar om. Om du kikar på Nytekniks 125cc-youtube-länk i tråden om svettiga händelser, hade du då gäspat om det racet gick idag fast med Toseland, Bayliss, Hayden, Rossi, Stoner och Haga bakom styrena?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|