WSBK 2008: Qatar - Race 1 & 2

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det är som vanligt skillnad på folk och folk. Du och jag hade bannats direkct, andra kan skriva vad de vill.

Men bu-hu! Ska jag banna Strider en stund så ni blir glada? Skillnaden är att Strider inte är i varenda tråd och medvetet missuppfattar saker och sätter sig på tvären.

sandstream

Guest
Men bu-hu! Ska jag banna Strider en stund så ni blir glada? Skillnaden är att Strider inte är i varenda tråd och medvetet missuppfattar saker och sätter sig på tvären.
Jag mår inte bättre av att du bannar honom, tvärtom. För min del får det gärna vara högt i tak så länge reglerna är lika för alla :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag är ju som bekant en snäll kille, så jag bannar ingen. Men visst kan vi ha högt i tak så länge man inte känner att man måste tala om hur tråkigt det är med tvåtakt, att Biaggi är en gaykille som suger på att köra hoj, etc. Muppigt, illa underbyggt besserwisseri är också skittråkigt.

Frihet under ansvar! :pk

roka01

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda Transalp RTG 2008, Motogino 125, PW50, Minimoto x2
Haga kanske skulle ängna mer tid på sin egen körning, den verkar ju inte vara helt lysande "Hoppas iallafall han klarar av att tugga tuggummi och gå" :D

Den finns på tub :tummenupp

[YOUTUBE-ID]M8u1zKuFi0w[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Är det förresten någon som har hittat ett klipp på Hagas "vink" till Biaggi? Min dator passade på att buffra just då. :mad:
Aaaaaargh, ha ha! Gick det verkligen till så som det ser ut: Haga skulle göra en Rossi och ge fingret åt Biaggi men landar istället på ryggen? Visst, Haga är cool men fy fan vad dumt!

:rofl

Racet i helgen?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Haga sa att Biaggi körde på hans framhjul, och det stämmer nog. Fast man kanske ska låta hojen lugna ner sig lite innan man ska ge sig på att göra handsignaler. Nu straffar det sig ju rejält.

Edit: Fast när jag kollar igen ser det ju mer ut som Haga kör på Biaggi. :va

Mer edit: Bortkastat med handsignaler när man är bakom någon.

roka01

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda Transalp RTG 2008, Motogino 125, PW50, Minimoto x2
Haga sa att Biaggi körde på hans framhjul, och det stämmer nog. Fast man kanske ska låta hojen lugna ner sig lite innan man ska ge sig på att göra handsignaler. Nu straffar det sig ju rejält.

Edit: Fast när jag kollar igen ser det ju mer ut som Haga kör på Biaggi. :va

Jag fattar inte körde biaggi på Hagas framhjul :va Borde väll varit Haga som körde på Biaggis bakhjul , eller backade Biaggi:D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Haga säger:

"Not such a great day after we started so well in each race. In the first race Biaggi took my front tyre and what can I say, it was a mistake. In race two I was following Troy and saving my time until the end but after nine laps I had chatter from the rear, then more the next lap, then it started moving, then there was no grip and I could not push any more. My wrist is sore so I have to rest that before the next race."

Jag säger:

"Biaggi took your front tyre? Come on, man... You shoved it into his rear wheel. Whining bitch!"

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Haga säger:

"Not such a great day after we started so well in each race. In the first race Biaggi took my front tyre and what can I say, it was a mistake. In race two I was following Troy and saving my time until the end but after nine laps I had chatter from the rear, then more the next lap, then it started moving, then there was no grip and I could not push any more. My wrist is sore so I have to rest that before the next race."

Jag säger:

"Biaggi took your front tyre? Come on, man... You shoved it into his rear wheel. Whining bitch!"

:hihi

moroder

www.sids.se
Gick med
29 May 2003
Hoj
Suzuki LS 650 -97
är det inte så att ducatin får mer drag ut ur kurvorna än radfyrorna pga att den större kubiken ger mer vridmoment..har för mej Ronald Ten Kate sa att de gärna skulle byta lite toppeffekt emot mer vridmoment

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras