Edit - märkesnördvarning, men... Jag måste bara få säga att Triumph-teamen imponerar i a f på mig. Hoppas att McCoy eller Aitchinson lyckas bra imorgon, en topp 5 vore väl mumma för fortsättningen...
Ett kval gör ju ingen säsong, vi får väl se om de håller hela loppet i morgon.Jag kan inte annat än hålla med...
Tycker det är konstigt att ingen annan reagerar på att dom är så
pass bra med på första racet direkt. Mycket imponerande!!! Och kul!
![]()
WSBK borde byta namn till P.R.O Superbike. Tror inte vi får någon under 35 år på pallen i totalen.Corser håller jag som favorit en ikon för oss gamla.
Ser inte ut att ha gått något vidare för Stiggy-pojkarna, hoppas de kan köra upp sig på racet.
...Har läst att iaf ett av Triumph-teamen kör med Magneti Marelli Marvel4. Alltså samma styrsystem som tex Ducati och Kawasaki kör med i MotoGP...
Lite OT och det finns säkert någon tråd om detta, men.......
Nu när man blivit av med Eurosport, hur ser man lättast racen i rörliga bilder???
//F
Ja, shit va smooth han kör. När många andra studstar runt och bryter på hojarna ser han hur lugn ut som helst... och fort går det!!!Corser håller jag som favorit en ikon för oss gamla.
MyP2P.eu under fliken motorsport.
Ja, shit va smooth han kör. När många andra studstar runt och bryter på hojarna ser han hur lugn ut som helst... och fort går det!!!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |