Sänds inte WSBK på Eurosport i år? Race 2 ska väl gå nu strax? Men jag hittar ingen programinformation om det på varken Eurosport eller Eurosport 2.
Bayliss vilken fighter ...
Kör Ducati verkligen 1198? som kommentatorerna nämnde?
Märkligt att man tillåter det iså fall
. Visst kommer det antagligen komma upshoots som Nieto - brutalt kört! - men de som är jämnast kör ju faktiskt Ducati i år. Hoppas att Nieto, Kagayama och Neukirschner får upp jämnheten i kroppen, då blir det nog Suzuki högst på pallen i slutet av året.
Kör man en likadan hoj som Biaggi, kör ifrån honom OCH Bayliss så måste man väl nästan vara en gud va?Yeah! Såg inte racet, men den som kör en privathoj i mål två tiondelar efer Bayliss är en hjälte.
1197 kubik om vi ska vara petiga.Ja det gör de...
Du måste genast ringa Don King, tungviktsboxning är inget att satsa på, det är flugvikt folk vill se!Undrar om Sandström hörde vad kommentatorn sa?! "This is what it´s all about! It´s like 125-racing."
Och vad håller Kawasaki på med? Deras satsning på WSBK de senaste åren kan väl bara summeras som en rejäl flopp. Förarna är ju inga sopor direkt så något annat måste vara fel, men vad?Men var är Honda? De är ju inte ens på kartan. Checa gjorde väl enhedervärd men ändå rätt anonym insats. Körde upp sig bra i andra racet iof...
De kanske hade bytt trattarnaSåg bara race2, men det var ganska underhållande. Duccarna verkade gå riktigt fint förutom rakt fram, suzuki kanske också körde 1200cc idag?
Han behöver inte vinna längre, det räcker gott med att komma tvåaVar väl ingen som på riktigt allvar trodde att Max skulle vinna något race idag heller va!
Var väl ingen som på riktigt allvar trodde att Max skulle vinna något race idag heller va!
Kul i race 2 med min nygammla favorit Xaus då han flera ggr lekte med Max, som säkert bjuder på en expresso i kväll
Nieto var grym, Suzuki´n var grym. Det paketet kan nå långt iår.!
De kanske hade bytt trattarna
Ganska lustigt att Mc Coy kvalade i andra led utan att veta om att han körde med ett brutet ben!
Från Triumph SC's hemsida:
"After securing his place on the second row McCoy revealed that he is riding with a broken leg following a motocross accident just three weeks ago. The 35 year old Australian broke his right Fibula and is supporting a special hand made removable cast that fits under his boot and leathers."
Självklart missade jag allt. Vart ser jag/laddar ner/ eller repris någonstanS? hjälp!!!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|