Nyteknik
Bannad
Vad är det för något?...bjuder på en expresso i kväll...
Vad är det för något?...bjuder på en expresso i kväll...
Självklart missade jag allt. Vart ser jag/laddar ner/ eller repris någonstanS? hjälp!!!
Nu är inte min engelska den bästa. Men står det inte att McCoy avslöjade att han körde med ett brutet ben?
Ahh, längtar till nästa veckas race!
Hoppas Biaggi vinner SBK, han är så jäkla grym, aldrig bara "nöjd" med sin plats i racet, alltid upplagd för stolliga omkörningar
Brutalt gött kört av Bayliss i detta race!
Mkt bra racing kort o gott
Klart det blir en Ducce-cup! Var ju 6st av topp 9 i andra racet som var Duccar. När dom får lite mera ordning på sina hojjar är alla i topp 10 Duccar! Det + att dom vinner alla race i MotoGP!
...
1197 kubik om vi ska vara petiga.
...
Klart det blir en Ducce-cup! Var ju 6st av topp 9 i andra racet som var Duccar. När dom får lite mera ordning på sina hojjar är alla i topp 10 Duccar! Det + att dom vinner alla race i MotoGP!
Ja det var tuffa tag och kul att seAnnars, spännande och tätt så det förslog!
BIaggi och Xaus hade riktigt håriga fighter teamkompisar som de till trots är. Härligt!
Gråterskorna på Ducati gjorde ett hyggligt jobb som lipade till sig 200 cc extra.
Fonzie Nieto var den lysande stjärnan som hörde till undantaget som icke-ducati i race2.
Trodde han skulle skita i byxorna när han hörde Xaus snarkande twin närma sig i slutkurvorna!
Grattis iaf till första segern för honom.
Och grattis till Ducati som återigen fått som dom vill - en Ducati cup.
Annars, spännande och tätt så det förslog!
BIaggi och Xaus hade riktigt håriga fighter teamkompisar som de till trots är. Härligt!
Ähh nu hänger de ju med på rakorna, duccen kunde ju inte slipstreama ikapp Suzukin såg man ju. Handlar nog mer om chassi,bromsar,förare,"hela paketet" än om 200cc extra.
Var väl ingen som på riktigt allvar trodde att Max skulle vinna något race idag heller va!
Kul i race 2 med min nygammla favorit Xaus då han flera ggr lekte med Max, som säkert bjuder på en expresso i kväll
Nieto var grym, Suzuki´n var grym. Det paketet kan nå långt iår.!
Vad är det för något?
Ähh nu hänger de ju med på rakorna, duccen kunde ju inte slipstreama ikapp Suzukin såg man ju. Handlar nog mer om chassi,bromsar,förare,"hela paketet" än om 200cc extra.
Grym helg! Att Bayliss skulle vinna Race 1 efter alla sina avåkningar trodde jag verkligen inte, lika stor tumme upp för Suzukin som verkar gå nå helt grön-jävligt rakt fram! Kul för både Fonzi & Neukirchner.
Helgens tabbe får gå till Yamaha World Supersport som lyckades köra soppatorsk i båda sina hojjar.. Ok att en var på invarvet, men inte bra det där..
Har inte en susning om hur man räknar ut cylindervolymen, återgav bara vad som sagts om motorns storlek. Har bara hört 1197.Jag fick volymen till att bli 1198,40165 cc. Siffran jag fick fram var så nära 1198 så att jag skulle tro jag gjorde helt rätt matte här? Borr upphöjt i 2 gånger pi gånger slag delat med 4.
Eller så kunde "lilla" Ducati ha byggt en radfyra på 1000 cc om de nu vill vara med och leka. Verkar ju enklare att 1 tillverkare ändrar sig än 4.Exakt, japsarna får väl se till att bygga lika bra hojar, ha lika bra team och lika bra förare så det inte blir en Ducati cup.
Riktigt trist för Rea, hoppas han repar sig och kan vara med och slåss på PI.Gick ganska bra för hannspree honda i supersport också... Kom inte helt långt dem heller. Nog för at de en del otur med i spelet kanske men ändå..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|