WSBK Silly Season 2011.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jag är ledsen om jag jag tog i för mycket med smilisen, men jag använder dom som en "skojjgrej". Tuff är jag inte, men multiposting gillar jag inte heller ..

Vänner igen? :tungan

Håller absolut med dig att det är fel/jobbigt med multiposting :tummenupp

Lade upp den för jag tycker att det är bra info & att den mer belyser övergången i större drag än endast att Cal kör för tech3 2011.

Fast jag ska tänka mer på det nästa gång :krama

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Corser har skrivit på för ett år till i BMW och Camier har gjort samma sak för Aprilia.

Det ryktas om att både Haslam och Toseland kan vara på väg till BMW (Xaus kommer inte att få något nytt kontrakt). Haslam sägs redan ha skrivit på kontraktet med BMW men det är inget som bekräftats officiellt. Ten Kate har sagt att de gärna vill ha tillbaka Toseland.

Alstare Suzuki har ekonomiska problem vilket kan förklara varför Haslam kan tänkas lämna dem för BMW som har god ekonomi med en stor ökning i sin MC-försäljning.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Checa kvar hos Alteha teamet :)
Shakey osäkert...

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Någon som hört om Badovini får ngn styrning i wsbk ?? Han har ju onekligen gjort en sjuuk säsong i stock1000... :tummenupp

ett race kvar, tar han segern där så har han vunnit ALLA race hela säsongen... :tuttar

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
CB1000RA
Någon som hört om Badovini får ngn styrning i wsbk ?? Han har ju onekligen gjort en sjuuk säsong i stock1000... :tummenupp

ett race kvar, tar han segern där så har han vunnit ALLA race hela säsongen... :tuttar

Jag läste att han ska köra i BMWs "andra" team. Kommer dock inte
ihåg var jag läste det, men att BMW skulle ha två team, med två förare
i varje. I "första" teamet, så ska Corser (och ev Haslam) köra i, och i
"andra" teamet så var det Badovini och en till... (rykte om Toseland bland annat, men även Haga och Fabrizio)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Ja, helt sjukt bra.

Och Keenan borde ju va given i moto2, eller har han kontrakt med TenKate?

Så korkat av suzuki, men juste av Batta.
Laddar suzuki inför ett Yoshi team kanske?
Nästa race är dom med igen.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Min gissning är bredvid Corser i BMWs fabriksteam. Enligt uppgift skrev han på kontraktet förra veckan.
Japp, ska bli spännande att se vad han presterar på den hojen! Hoppas Guintoli och Sykes får en bra styrning också, samt Badovini efter uppvisningen i SST1000.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping