Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Kul! Vilken tuffing![]()
Jag är ledsen om jag jag tog i för mycket med smilisen, men jag använder dom som en "skojjgrej". Tuff är jag inte, men multiposting gillar jag inte heller ..
Vänner igen?

Kul! Vilken tuffing![]()
Jag är ledsen om jag jag tog i för mycket med smilisen, men jag använder dom som en "skojjgrej". Tuff är jag inte, men multiposting gillar jag inte heller ..
Vänner igen?![]()
Checa kvar hos Alteha teamet
Shakey osäkert...
Nja, klar är väl att ta i kanske. Det blir nog så men har du sett någon officiell info?Haga klar för Aprilia 2011.
Nja, klar är väl att ta i kanske. Det blir nog så men har du sett någon officiell info?
Någon som hört om Badovini får ngn styrning i wsbk ?? Han har ju onekligen gjort en sjuuk säsong i stock1000...
ett race kvar, tar han segern där så har han vunnit ALLA race hela säsongen...![]()
Någon som hört om Badovini får ngn styrning i wsbk ?? Han har ju onekligen gjort en sjuuk säsong i stock1000...
ett race kvar, tar han segern där så har han vunnit ALLA race hela säsongen...![]()
Min gissning är bredvid Corser i BMWs fabriksteam. Enligt uppgift skrev han på kontraktet förra veckan.Hvor havner Haslam?
Japp, ska bli spännande att se vad han presterar på den hojen! Hoppas Guintoli och Sykes får en bra styrning också, samt Badovini efter uppvisningen i SST1000.Min gissning är bredvid Corser i BMWs fabriksteam. Enligt uppgift skrev han på kontraktet förra veckan.
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |