sege
Fy fan jävla skit-
Alstares hälsning till Checa
Mvhahaha..
Alstares hälsning till Checa
På www.worldsbk.com | SBK TV
När jag drar i Seek-bar för att komma fram en ½timme (för att skippa studien av en stillastående safetycar) så har jag inget ljud längre. Förslag på åtgärd?
Tycker det är klart uppfriskande att Checa trots alla år av racing ändå satsar allt för seger och skiter blankt i andraplatsen, hade det gått vägen hade jag iofs varit ÄNNU mer impad!
Håller med! Min nye hjälte! Som dock gärna får hålla sig på hjulen i fortsättningen! Fast då kanske han inte blir så mycket hjälte....
Bah! Checa får åka o ramla hur mycket han vill, bara han inte kör på min nya favvo "Neuis" . Så får man bara inte göra .......................typ.
Dom ggr ni skälva har varit utsatta för en torpedering undrar jag om ni gick fram till vederbörande och sa, grymt bra kört, nice att du schansa, bra satsat.
Checa bivisar att han är en idiot och borde likt en hockey eller fotbolls spelar som betett sig illa eller vådslöst bli avstängd några tävlingar.
Om han kört på Max B, då skulle jag bli förgrymmad på riktigt....
Dom ggr ni skälva har varit utsatta för en torpedering undrar jag om ni gick fram till vederbörande och sa, grymt bra kört, nice att du schansa, bra satsat.
Checa bivisar att han är en idiot och borde likt en hockey eller fotbolls spelar som betett sig illa eller vådslöst bli avstängd några tävlingar.
Race incident.Torpedering är såklart inte bra... Men var detta en torpedering? Checa ramlar och blir påkörd. Kan han då torpedera? När han ramlar och blir påkörd?
http://www.youtube.com/watch?v=-sQpqifDTZc
Ja, men det är ju en helt annan sak. Man måste skilja maxarna åt och värdera agerandet efter vem som drabbas. Begriper väl alla att det är värre att sabba racet för Stor-Max än Ny-MaxOm han kört på Max B, då skulle jag bli förgrymmad på riktigt....
Ja, men det är ju en helt annan sak. Man måste skilja maxarna åt och värdera agerandet efter vem som drabbas. Begriper väl alla att det är värre att sabba racet för Stor-Max än Ny-Max
Jag skojar bara med det faktum att jag gillar Biaggi. Och att det skrivs om att Neukirchner blev torpederad, vilket ju är helt knasigt eftersom han låg bakom killen som ställde till eländetVarför
När jag öppnade strömmen i VLC fungerade det bättre.
hur plockar man ur streamen?/kollar på wsbtv i vlc?
får bara en felkod i den browserintigrerade mediaplayern..
Högerklicka på på bildytan i mediaplayern i browsern, välj properties, kopiera länken (länk) .
Starta VLC , Arkiv | Öppna fil... , kopiera in länken i fältet Anpassa (gruppen avancerade alternativ).
Jag skojar bara med det faktum att jag gillar Biaggi. Och att det skrivs om att Neukirchner blev torpederad, vilket ju är helt knasigt eftersom han låg bakom killen som ställde till eländet
Racing incident.
ok tack, men properties är gråmarkerat pga mitt problem med spelaren,
och det är stk600 med Hampuz jag vill se..
så om du är ännu snällare så vill jag ha den länken..
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|