WSBK Valencia 2008

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Tycker det är klart uppfriskande att Checa trots alla år av racing ändå satsar allt för seger och skiter blankt i andraplatsen, hade det gått vägen hade jag iofs varit ÄNNU mer impad!

Håller med! Min nye hjälte! Som dock gärna får hålla sig på hjulen i fortsättningen! Fast då kanske han inte blir så mycket hjälte....

Preppen

Vill men kan inte
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Gixxer 750 -07, 1098S
Dom ggr ni skälva har varit utsatta för en torpedering undrar jag om ni gick fram till vederbörande och sa, grymt bra kört, nice att du schansa, bra satsat.
Checa bivisar att han är en idiot och borde likt en hockey eller fotbolls spelar som betett sig illa eller vådslöst bli avstängd några tävlingar.
:3freak

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Håller med! Min nye hjälte! Som dock gärna får hålla sig på hjulen i fortsättningen! Fast då kanske han inte blir så mycket hjälte....

Bah! Checa får åka o ramla hur mycket han vill, bara han inte kör på min nya favvo "Neuis":mad: . Så får man bara inte göra:gnissla .......................typ.

:)

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Dom ggr ni skälva har varit utsatta för en torpedering undrar jag om ni gick fram till vederbörande och sa, grymt bra kört, nice att du schansa, bra satsat.
Checa bivisar att han är en idiot och borde likt en hockey eller fotbolls spelar som betett sig illa eller vådslöst bli avstängd några tävlingar.

ALLA förare som du ser på tv har garantrat själva agerat torped i nåt race...

Om han kört på Max B, då skulle jag bli förgrymmad på riktigt....:pannkyss

Det skulle iof jag med bli!:mad:

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

Torpedering är såklart inte bra... Men var detta en torpedering? Checa ramlar och blir påkörd. Kan han då torpedera? När han ramlar och blir påkörd?

http://www.youtube.com/watch?v=-sQpqifDTZc

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Om han kört på Max B, då skulle jag bli förgrymmad på riktigt....:pannkyss
Ja, men det är ju en helt annan sak. Man måste skilja maxarna åt och värdera agerandet efter vem som drabbas. Begriper väl alla att det är värre att sabba racet för Stor-Max än Ny-Max :fakta

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Ja, men det är ju en helt annan sak. Man måste skilja maxarna åt och värdera agerandet efter vem som drabbas. Begriper väl alla att det är värre att sabba racet för Stor-Max än Ny-Max :fakta

Varför :va

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag skojar bara med det faktum att jag gillar Biaggi. Och att det skrivs om att Neukirchner blev torpederad, vilket ju är helt knasigt eftersom han låg bakom killen som ställde till eländet :)

Racing incident.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
När jag öppnade strömmen i VLC fungerade det bättre.

hur plockar man ur streamen?/kollar på wsbtv i vlc?
får bara en felkod i den browserintigrerade mediaplayern..

Last edited:

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
kanske man kan se det i inforutans flikar i firebox eller så letar man i html-koden efter länk som jag gjorde.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
hur plockar man ur streamen?/kollar på wsbtv i vlc?
får bara en felkod i den browserintigrerade mediaplayern..

Högerklicka på på bildytan i mediaplayern i browsern, välj properties, kopiera länken (länk) .
Starta VLC , Arkiv | Öppna fil... , kopiera in länken i fältet Anpassa (gruppen avancerade alternativ).

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Högerklicka på på bildytan i mediaplayern i browsern, välj properties, kopiera länken (länk) .
Starta VLC , Arkiv | Öppna fil... , kopiera in länken i fältet Anpassa (gruppen avancerade alternativ).

ok tack, men properties är gråmarkerat pga mitt problem med spelaren,
och det är stk600 med Hampuz jag vill se..
så om du är ännu snällare så vill jag ha den länken.. :)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Jag skojar bara med det faktum att jag gillar Biaggi. Och att det skrivs om att Neukirchner blev torpederad, vilket ju är helt knasigt eftersom han låg bakom killen som ställde till eländet :)

Racing incident.

Ser man det så var det ju absolut ingen torpedering, ser ju till och med ut som Max N svänger in i Checa(som visserligen åker wide..), så att checa vurpar.

Ska väl se om de som skriker högst här inne är lika kaxiga när de själva kommer göra ett misstag i hettan på banan..
Nog fan skäms man när det händer, och allt man kan göra är att hoppas att ingen skadas. Men det är racing, och ibland är det tight och chansningar för att vinna.. Skillnaden mellan att vara hjälte eller skurk är inte särskilt stor..
Sen om det är någon som alltid verkar köra över sina gränser i var och varannan kurva så kanske man kan tappa respekten för den föraren, men inte för ett enstaka misstag i något race, och knappast för ett missat omkörningsförsök..

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning