Jag har suttit på två tävlingar med min '#41'-jacka och hejat på honom. Dock var det innan dopinggrejen.Gustav O skrev:2653036Skitsamma, haga är ändå en av de roligaste att se på banan.
Jag har suttit på två tävlingar med min '#41'-jacka och hejat på honom. Dock var det innan dopinggrejen.Gustav O skrev:2653036Skitsamma, haga är ändå en av de roligaste att se på banan.
Jag hejade på honom innan och hejar på honom efter. Såg honom på assen 2000 bla. En fröjd för ögat.FireSalle skrev:2653057Jag har suttit på två tävlingar med min '#41'-jacka och hejat på honom. Dock var det innan dopinggrejen.
Gustav O skrev:1857635Ja doping är fränt och borde tillåtas. Där sjönk Miller som en sten i Nybroviken..
Fast supa är ju iofs kul tycker en del.
Gustav O skrev:2653078Jag hejade på honom innan och hejar på honom efter. Såg honom på assen 2000 bla. En fröjd för ögat.
Japp. So sue me for being human.valmers skrev:2653084
Ingen av dem är atlet. Däremot är de idrottsmän.Gustav O skrev:2653108Japp. So sue me for being human.
En viktig skillnad är dock de nämnda atleterna ser på det här med doping, åtminstone officiellt.
Haga är kanske inte känd för sin atletiska sida men han är en för mig mycket roligare idrottsman än jänkaren.valmers skrev:2653115Ingen av dem är atlet. Däremot är de idrottsmän.
En altlet är en person med atletisk kroppsbyggnad; en tyngdlyftare, bodybuilder eller AF-kille.Gustav O skrev:2653123Haga är kanske inte känd för sin atletiska sida men han är en för mig mycket roligare idrottsman än jänkaren.
Atlet = stark man enligt SAOL.valmers skrev:2653132En altlet är en person med atletisk kroppsbyggnad; en tyngdlyftare, bodybuilder eller AF-kille.
Engelskans athlete (idrottsman/friidrottsman) har dock infiltrerat svenskan på ett felaktigt sätt.
Det finns alltså ingen mer specifik definition? Då jävlar räknar jag mig dit också!Gustav O skrev:2653141Atlet = stark man enligt SAOL.
Haga kanske är jättejättestark och således en atlet.
En atlet är en stark man. Du hade fel. Acceptera och gå vidare. Och sluta pladdra.valmers skrev:2653132En altlet är en person med atletisk kroppsbyggnad; en tyngdlyftare, bodybuilder eller AF-kille.
Användningsområdet för ordet atlet i Sverige är som jag beskrev det. Det vet väl du, som är hundra år och allvetande?Bingo skrev:2653159En atlet är en stark man. Du hade fel. Acceptera och gå vidare. Och sluta pladdra.
Du hade fel. Acceptera och gå vidare. Och sluta pladdra.valmers skrev:2653185Användningsområdet för ordet atlet i Sverige är som jag beskrev det. Det vet väl du, som är hundra år och allvetande?
Du borde definitivt lyda Bingos standardråd.R2 skrev:2653202för att svara på en fråga i en annan tråd..
NEJ, racingforumet har inte blitt bättre
ReDan skrev:2652905Har en sambo som är elitidrottare och det är jävligt svårt för henne och
hennes lagkamrater att veta till 100% att sådan de får i sig inte innehåller
"olagliga" substanser! Och då snackar vi inte vilka piller eller konstiga ämnen
de får i sig utan mat och andra födoämnen som finns överallt i vardagen!
Så vissa som åker dit för doping är självklart sådana som fuskar men det finns även dem som haft otur!
Det står "stark man, tyngdlyftare."valmers skrev:2653152Det finns alltså ingen mer specifik definition? Då jävlar räknar jag mig dit också!
Helvete, där rök min chans.Gustav O skrev:2653544Det står "stark man, tyngdlyftare."
sandstream skrev:2652735Hur var det nu, skulle man bunta ihop folk i racingforumet?
Köp ephedra/stackers, finns på nätet.gthyni skrev:2653587Ni buntar ihop er själva,
"Fusk" sa Bill, "Fuskare" sa Bull.
Var får man tag på sånt där Ma Huang-te? Skulle behöva tappa
4 kilo för min Beach 2007-satsning.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|