Trist, de hade ju en hoj som bevisligen kunde vara med och slåss i toppen.Axxexs skrev:
De tror inte att tomten har en ny Barros dem. Han är svår att ersätta - särskillt så här sent?sandstream skrev:2672593Trist, de hade ju en hoj som bevisligen kunde vara med och slåss i toppen.
Hans pengar som finansierade hela satsningen förra året är inte heller lätta att ersätta.FireSalle skrev:2674637De tror inte att tomten har en ny Barros dem. Han är svår att ersätta - särskillt så här sent?
sandstream skrev:2679069Inget som har direkt med silly season att göra men en ny tråd för den här nyheten kändes lite överflödigt.
Yamaha Australien kommer att sponsra WSBK-tävlingen på PI de kommande 5 åren. Tävlingen kommer att heta "Yamaha Phillip Island Superbike World Championship"
http://www.rubbermag.com/news/0612/061226_01n.html
Det vore något att hänvisa till i debatten om Viking Motor Park.Lord Melchet skrev:2679713Bra att racing på denna underbara klassiska bana är säkrad, ialla fall fem år framåt.
sandstream skrev:"It appears that Troy Bayliss didn't want to be put under pressure by having a competitive team-mate and Ducati have bowed to his demands. This has left me as the longest-serving Ducati rider facing the prospect of changing brands for the first time in eight years."
sandstream skrev:2689596Neil Hodgson, som kört för Ducati i 8 säsonger, skyller sin uteblivna styrning med Ducati i WSBK nästa år på Troy Bayliss:
http://www.crash.net/news_view~t~Hodgson--Bayliss-didn-t-want-me-~cid~5~id~141564.htm
"It appears that Troy Bayliss didn't want to be put under pressure by having a competitive team-mate and Ducati have bowed to his demands. This has left me as the longest-serving Ducati rider facing the prospect of changing brands for the first time in eight years."
Nej, men i ärlighetens namn känns Hodgson som en bättre förare i Ducati nästa år än Lanzi. Visst, Lanzi körde bra 2005 men 2006 var han blek. Om jag inte minns fel gick hans pappa bort vilket tog hårt på honom. Hoppas han kan visa framfötterna 2007 för jag gillade hans körningar 2005 skarpt.Webspy skrev:2689812Inget fel på självförtroendet iaf.....
Åh ja, Neil är inte blygsam av sig. Han verkar han funnit tillbaka till den hybris han drabbades av efter att han vunnit tidernas lättaste WSBK-titel och sedan deklarerade att han hade lagt upp en fem års plan för att bli världsmästare i MotoGP. När den sedan floppade (surprise!) skulle han ju sopa mattan med jänkarna i AMA Superbike. Det är något speciellt med de där britterna, Foggy, Hodgson, Ellison, alla låter de som om de suttit för mycket på Puben och dragit fiskarhistorier hela kvällen lång. Extra roligt tycker jag att det är när de liksom aldrig vill ge sig, trots att tåget gått och de står kvar på perrongen vill ödmjukheten fortfarande inte infinna sig.Webspy skrev:2689812Inget fel på självförtroendet iaf.....
Teddy skrev:2689855Åh ja, Neil är inte blygsam av sig. Han verkar han funnit tillbaka till den hybris han drabbades av efter att han vunnit tidernas lättaste WSBK-titel och sedan deklarerade att han hade lagt upp en fem års plan för att bli världsmästare i MotoGP. När den sedan floppade (surprise!) skulle han ju sopa mattan med jänkarna i AMA Superbike. Det är något speciellt med de där britterna, Foggy, Hodgson, Ellison, alla låter de som om de suttit för mycket på Puben och dragit fiskarhistorier hela kvällen lång. Extra roligt tycker jag att det är när de liksom aldrig vill ge sig, trots att tåget gått och de står kvar på perrongen vill ödmjukheten fortfarande inte infinna sig.
Absolut, det var fel av mig att skriva Foggy i samma mening som Hodgson och Ellison. Foggy levererade och han gjorde det med besked!Chris Ash skrev:2689869Skillnaden mellan Foggy och de två andra är ju att han åtminstone var i närheten av att prestera i paritet med sitt snack.
Då kan du ju gissa hur sen jag känner migAxxexs skrev:Jag kände mig sen när jag postade länken till just det uttalandet på hans hemsida den 12: dec i denna tråden då han skrev det den 1 dec. http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2657389&postcount=465
Ja, det är 07:an och vid tidigare tester har de kört med bara en pipa. Vart är bilden tagen och när?moroder skrev:2691002Måste vara Suzukis nya SBK 07a han kör med nu ? (fast det kanske han gjort innan) Tyckte nån sa de skulle köra med en pipa trots att den nya gatversionen har två...
Ser ut som Qatar på grusfållans utseende. Dessutom har de väl inte haft full lack på hojen tidigare?sandstream skrev:2691083Ja, det är 07:an och vid tidigare tester har de kört med bara en pipa. Vart är bilden tagen och när?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|