www.nejtillpitbull.se

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2770126 Jaaa du... våran familj består av 4 barn. De är 15, 13, 11 och 3 år. 3 åringen är biologiskt sett min. De andra är mina grabbar ändå.
Vad man "ska" göra?? Tjaa rent praktiskt... bla.. laga mat, tvätta kläder, städa, läsa läxor, leka, uppfostra, aktivera, skjutsa runt till aktiviteter och kompisar dagis osv, stödja, krama, uppmuntra, lära, föräldrarmöten jaaa en otroligt liten del av det iaf... Jag har en enorm tur som har en sambo att dela allt detta med.

Det jag menar när jag skriver kom och tillbringa en vecka hos mig och barnen är naturligtvis att ska du kommentera min lämplighet som förälder får du fan kolla upp mig först....
Oj, tror jag trampa på en öm tå.. Ska nog stampa nästa gång. :rofl

2770190 Abstinens, folk måste vara elaka för att orka med sig själva,dvs fokusera sin egen dåliga tid på jorden genom att genast ge sig på andra.
Kallas skydda sig själv, så att det inte ska synas att dessa har dålig självkänsla, uselt självförtroende samt en svag karraktär, för att inte säga ett väldigt grått och tråkigt liv.
Nja jag har lovat att vara vänlig mot alla i min omgivning så jag måste ta ut det någonstans :hihi

Last edited:

Scorpion.SE

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
*Såld*
Intresseklubben i Göteborg hissar sin flagga:näsblod

IntresseklubbenAntecknar.jpg

Kia

Guest
Oj, tror jag trampa på en öm tå.. Ska nog stampa nästa gång. :rofl

Trampade på en öm tå?? Osäker på om ditt uttalande beror på att du är ung eller helt enkelt dum på riktigt?? :va

Klart att du trampade på en öm tå!! Ditt inlägg gjorde mig både otroligt ledsen och fruktansvärt förbannad.

Du kan kritisera mitt sätt att köra bil, mitt sätt att tänka, mina inlägg, min bitchiga attityd hur mycket du vill och det bara rinner av som vatten på en gås. Men att till en mamma säga att hon är en dålig förälder är det elakaste du kan göra. Ingen förälder vill höra något sådant från någon ohyfsad snorunge eller någon annan heller för den delen.
Behöver jag säga att såna saker sårar långt in??:confused:
Eller är det för svårt och avancerat för att uppfattas här på sporthoj? :va Det kanske behövs en ingående förklaring om varför och hur också? :va
Har inga som helst problem att ta kritik eller smutskastning för mina inlägg. Men ge dig fan inte in i att kritisera mig som mamma. Jag älskar min dotter högt och ärligt, jag skulle utan att tveka ge mitt eget liv för henne. Jag ser på henne med stolthet, kärlek och bara önskar att allt jag gör blir rätt. Självklart är jag ibland osäker och funderar över om jag verkligen räcker till. Om jag är en tillräckligt bra mamma till henne.
Sånt behöver jag varken dig eller någon annan för att påpeka såna tankar dyker såklart upp i huvudet ibland ändå.
Naturligtvis har jag varje dag dåligt samvete över att jag förstörde hennes kärnfamilj när jag skiljde mig från hennes pappa. Även jag tror på att det är det bästa för barn att växa upp i en kärnfamilj om det är möjligt.
Såklart sörjer jag över all den tid jag missar med henne under de veckor hon är hos sin pappa. Jag gör mitt allra bästa för att vara en så bra mamma som möjligt.

Kritisera aldrig en förälder om du inte har jävligt vattentätt underlag…

Har inget intresse alls av att fortsätta den här diskussionen med dig. Ha ett bra liv.

För övrigt så hoppas jag att någon moderat med lite vett stänger trådjäveln och att du hittar någon annan att göra illa.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
2770382 Trampade på en öm tå?? Osäker på om ditt uttalande beror på att du är ung eller helt enkelt dum på riktigt?? :va

Klart att du trampade på en öm tå!! Ditt inlägg gjorde mig både otroligt ledsen och fruktansvärt förbannad.

Du kan kritisera mitt sätt att köra bil, mitt sätt att tänka, mina inlägg, min bitchiga attityd hur mycket du vill och det bara rinner av som vatten på en gås. Men att till en mamma säga att hon är en dålig förälder är det elakaste du kan göra. Ingen förälder vill höra något sådant från någon ohyfsad snorunge eller någon annan heller för den delen.
Behöver jag säga att såna saker sårar långt in??:confused:
Eller är det för svårt och avancerat för att uppfattas här på sporthoj? :va Det kanske behövs en ingående förklaring om varför och hur också? :va
Har inga som helst problem att ta kritik eller smutskastning för mina inlägg. Men ge dig fan inte in i att kritisera mig som mamma. Jag älskar min dotter högt och ärligt, jag skulle utan att tveka ge mitt eget liv för henne. Jag ser på henne med stolthet, kärlek och bara önskar att allt jag gör blir rätt. Självklart är jag ibland osäker och funderar över om jag verkligen räcker till. Om jag är en tillräckligt bra mamma till henne.
Sånt behöver jag varken dig eller någon annan för att påpeka såna tankar dyker såklart upp i huvudet ibland ändå.
Naturligtvis har jag varje dag dåligt samvete över att jag förstörde hennes kärnfamilj när jag skiljde mig från hennes pappa. Även jag tror på att det är det bästa för barn att växa upp i en kärnfamilj om det är möjligt.
Såklart sörjer jag över all den tid jag missar med henne under de veckor hon är hos sin pappa. Jag gör mitt allra bästa för att vara en så bra mamma som möjligt.

Kritisera aldrig en förälder om du inte har jävligt vattentätt underlag…

Har inget intresse alls av att fortsätta den här diskussionen med dig. Ha ett bra liv.

För övrigt så hoppas jag att någon moderat med lite vett stänger trådjäveln och att du hittar någon annan att göra illa.
Ta det lugnt. Mennade inget illa men det va riktigt lätt att räkna ut att du skulle gå i taket om jag påpeka det så.. :hihi am i Evil? Yes i am!

På det lite seriösrare plannet så va det du som föreslog körkort för barn..

Desutom syftade jag på att om du nu hade ett förhållande med ett svin så gör det dig inderekt olämplig att föda ett barn. Inte ditt betende.

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
Ta det lugnt. Mennade inget illa men det va riktigt lätt att räkna ut att du skulle gå i taket om jag påpeka det så.. :hihi am i Evil? Yes i am!

På det lite seriösrare plannet så va det du som föreslog körkort för barn..

Desutom syftade jag på att om du nu hade ett förhållande med ett svin så gör det dig inderekt olämplig att föda ett barn. Inte ditt betende.

Kan inte alla moppefucko hålla till på Lunastorm!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Eller enklare, inte alls.
Sorry kia va inte menningen att göra dig ledsen

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Öl

+

Bifogat

• RoLLER_chips.jpg
    RoLLER_chips.jpg
    19.9 KB · Visningar: 51

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Kia..jag hoppas att du har mer förtroende i ditt mödraskap än så att du blir otroligt sårad och fruktansvärt ledsen av vad Prulle skriver till dig på Sporthoj. Tycker synd om dig om det är så skört. Han känner väl varken dig eller din karl..låt inte ett interneforum påverka dig så mycket. Sedan tycker jag kanske att det var fult att skriva som han gjorde just där med att stampa..men han är ju bara bokstäver på en skärm för dig. VET du att du är en bra mor och extramamma så klappa dig själv på ryggen och ta inte åt dig av sånt där.
Ha en bra kväll med de dina :)

Wandaa

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
drz 400 -05
Hur raderar man en tråd då?
Tacksam för svar, då det här ej var meningen, då det bara känns som Ni gör fånerier av en grej som bara skulle va kul!

Kul att några förstod humorn i detta! Puss på Er!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Vad man "ska" göra?? Tjaa rent praktiskt... bla.. laga mat, tvätta kläder, städa, läsa läxor, leka, uppfostra, aktivera, skjutsa runt till aktiviteter och kompisar dagis osv

Fan vad trist det låter. Skjutsa barn kanske borde vara med i min tråk-poll. Har de sandiga gummistövlar i baksätet? :mad: Det hade en krabat i min bil, fett med våt sand sen. Rätt kul att ta bort, nej.

Jag har en enorm tur som har en sambo att dela allt detta med.

Verkligen, men fett lurad måste han vara som hjälper till.

fy fan

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750

BTT: om jag inte minns helt fel när det gäller antalet attacker från hundar så toppar just "golden retriver" (undersökningen är 3-4år gamal)
den är dock framtagen på hur många attacker varje ras är skyldig till, inte i %.

Och därmed är den också helt ovidkommande.

Gabor

Guest
Hur kan det vara så att ALLA trådar du skriver i, byter riktning och istället för att handla om topic så handlar de om Kia...:confused:

/Carin

eller att alla trådar handlar tillslut om att amstaffpittbull är en perfekt å gosig barnfamiljehund, alla borde ha en.:rolleyes:

Fan vad trist det låter. Skjutsa barn kanske borde vara med i min tråk-poll. Har de sandiga gummistövlar i baksätet? :mad: Det hade en krabat i min bil, fett med våt sand sen. Rätt kul att ta bort, nej.
Verkligen, men fett lurad måste han vara som hjälper till.
fy fan

eller så är det just sambons barn hon hjälper till med att skjutsa till 08 land för att skjuta paintball på alla tokar som gnäller :D

Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Och därmed är den också helt ovidkommande.

& här ovan har vi typ exemplet på en vanlig svennsson som sväljer det aftonbladet & expressen skriver. inga egna tankar innan han talar :yoparty

nej det är den inte. alla vet jue att det finns fler golden än pitbulls i Sverige & när jag då nämner att undersökningen inte är i % så bör jue folk förstå det.
det man kan tolka av den undersökningen är att alla hundar kan bitas om dom blir trängda, osäkra eller dåligt uppfostrade.

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
& här ovan har vi typ exemplet på en vanlig svennsson... :yoparty

Typexemplet av en vanlig Svensson är jag ju knappast... :rofl

nej det är den inte. alla vet jue att det finns fler golden än pitbulls i Sverige & när jag då nämner att undersökningen inte är i % så bör jue folk förstå det.

Visst vet alla det. Alla vet också att pitbulls är farligare än Golden retrievers och därför är undersökningen tämligen ointressant i sammanhanget.

Det dör fler i bil än på mc varje år, men ändå anses det farligare att färdas på motorcykel än i bil. Beror det på den där ointressanta %-faktorn kanske...? :tungan

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Varför klaga på en hundras eller mc som vi människor skapat....alla på denna planet tycker inte om samma saker!!!!!!!!!!

Acceptera detta.

En sporthoj/glidare kan vara lika farlig som en pittbull....allting beror på ägaren (PUNKT)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha