Effektkurvan är riktigt grym, men det tar nog ett litet tag att vänja sig... för hur jag än gör är det hysteriskt med effektGrattis Tommy, kul att allt Ditt arbete ger resultat! Imponerande siffror Du kramar ur motorn, hur känns det att köra hojen?
Effektkurvan är riktigt grym, men det tar nog ett litet tag att vänja sig... för hur jag än gör är det hysteriskt med effekt
Någon vettig sida där jag kan beställa 530 drev, tänkte smälla dit större fram till å börja med... Känns onödigt att ha den nerdrevad en kugg fram mot original med den effekten jag har idag...
Det borde dock finnas redan "färdiga" drev att köpa, då folk drevar om till olika banor osv..Drev i valfri storlek kan man beställa ifrån Nicasilproffsen. Dom gör egna drev så där kan man få vilket man vill. Priset tror jag inte är så tokigt heller.
jag har ett 16t till en -01 obetydligt använt.åka midlanda eller känner nån som ska dit?Någon vettig sida där jag kan beställa 530 drev, tänkte smälla dit större fram till å börja med... Känns onödigt att ha den nerdrevad en kugg fram mot original med den effekten jag har idag...
Vad är original?jag har ett 16t till en -01 obetydligt använt.åka midlanda eller känner nån som ska dit?
Vad är original?
Ska kolla, tror jag har några tjommar som ska neråt
Tack för infon!17 fram och 42 bak är original!
Bra tryck i den där!
Hur menar du i slitagesynpunkt just 17/39?Enligt Gearing Commander är det 17/42.
Om det inte är en Gsx-r Yoshimura-A för då är det 16/45
17/39 drev hade varit bra, iaf ur slitagesynpunkt på kedjan.
Sen gör det väll inget att den gör 299 km/h på sexan vid 11000 varv heller
Det är dock lite lägre än med 18/40 då den gör 309, dock kommer kedjan och drev slitas betydligt fortare.
Hur menar du i slitagesynpunkt just 17/39?
Samma längd på kedjan som original fast bara ändrat sida...? Eller för att kedjan slipper vända så tvärt vid främre drevet?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|